ltdata Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Hei Jeg har en venn som jeg ønsker å undersøke jobbmulighetene for. Denne personene er i full jobb og mere til nå og har ikke tid til å undersøke dette så jeg tenkte jeg skal være grei og sjekke ut for vedkommende. For å sjekke ut eventuelle fremtidige jobbmuligheter. Her er kort om ekspertisen til vennen min: "I have a PhD degree in Physics at the University of Oslo. My expertise is synthesis and characterization of inorganic materials at nanoscale for various applications including solar cells, thermoelectric, renewable energy, biological and geological applications. I am an expert in operating transmission elecron microscopy and I have an comprehensive knowledge of this instrument." Noen som vet om bedrifter i Norge som kan ha interesse av en slik eksperise? Statiol, kværner, aker solutions eller noen liknende? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Sintef kan være et bra treff. De driver med mye forskjellig forskning. Lenke til kommentar
Termograføren Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Elkraftleverandører. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå