jjoha2 Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Heisann. Lurte bare på om det er noen som har kjennskap til DCR-PC330E?? Er dette et bra kamera?? Vurderer dette grunnet linsen samt muligheten for digitale stillbilder. Lenke til kommentar
Verbaline Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Hei! Kjøpte et DCR-PC330 i går. Jeg har så vidt testet det, men det virker meget lovende. Stillbilder og filmkvalitet er max. Jeg testet også konvertering av noen gamle filmer jeg hadde fra VHS til DV med overraskende bra resultat. Anbefales. Lenke til kommentar
pooka2 Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Jeg testet også konvertering av noen gamle filmer jeg hadde fra VHS til DV med overraskende bra resultat. Anbefales. Hvordan finner jeg ut om kameraet mitt kan konvertere VHS til DV? Hørtes interessant ut:) Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Jeg testet også konvertering av noen gamle filmer jeg hadde fra VHS til DV med overraskende bra resultat. Anbefales. Hvordan finner jeg ut om kameraet mitt kan konvertere VHS til DV? Hørtes interessant ut:) Tanken bak konvertering må vel være å koble VHS maskinen til DV kameraet, for så å digitalisere til PC. Mulig det går å kjøre signalet rett igjennom DV kameraet, for så digitalisere direkte til PC. Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 PC330 er markedets kanskje første konsumentkamera med 1/3" CCD, og det gjør det svært interessant, i og med at størrelsen per piksel som kjent er det viktigste for hvor lyssterk den er. www.camcorderinfo.com skrev en artikkel om hvordan de hadde håpet at Sony med dette kameraet skulle skru trenden mot mer lyssterke kamera i konsumentsjiktet, men dessverre har de proppet brikken stapp full av piksler, for å få et middelmådig stillbildekamera i tillegg til videofunksjonen. Resultatet er som forventet, ikke bedre videokvalitet i lavlys og et rimelig godt stillbildekamera på kjøpet. Beklager de som synes dette virker surt og unyansert, men jeg gjengir det dem sa på den siden. (Jeg har ikke selv prøvd kameraet). Når det er sagt, er det jo faktisk mulig at Sony gjorde dette med god grunn... Dersom de hadde kun hatt 720x576=414 Kpiksler på brikken i stedet for 3000 Kpiksler, så hadde nok lyssterkheten vært i klasse med pd150 (som har nettopp 450 Kpiksler), og da hadde jo Sony dødsdømt sin egen serie med semi-proffe kamera..... Så når alt kommer til alt: Jeg tror PC330 er et VELDIG godt kamera, men det er bare så frustrerende at det kunne vært så revolusjonerende hvis fabrikanten hadde turt! Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hei! Kjøpte et DCR-PC330 i går. Jeg har så vidt testet det, men det virker meget lovende. Stillbilder og filmkvalitet er max. Jeg testet også konvertering av noen gamle filmer jeg hadde fra VHS til DV med overraskende bra resultat. Anbefales. Grattis! Har kjøpt meg et PC-330E jeg også, så langt veldig fornøyd. *grin* Men jeg bare lurte på hvordan du har gjort det med video-inn.. Har prøvd men ikke fått til.. Lenke til kommentar
terjed Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Kameraet er testet på dvspot.com Alt er ikke bare bra, men stillbildene er vel de beste på videokamera i forbrukermarkedet hittil, men er dette det beste kameraet totalt sett? Er ikke så sikker på det, men liker man den opprette måten å holde kameraet på så...kanskje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå