Joachim_F Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Byr på kalde grøss i høst.Atari gjenoppliver Alone in the Dark og Haunted House Lenke til kommentar
NBT Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 atari skylde meg ennå et fungerende alone in the dark spell .. det siste var ikke spelbart pga en bug som blei aldri fiksa .. måte går i inventory .. men kom aldri ut gjen når jeg gjørte det ... og alle klage mailer som inhold spellnavne blei sletta og aldri lest av atari denne tia .. huske deg god.. jav** ********* ***** *** **** ****** ikke kjøp spell fra atari .. lure firma seie eg bare Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Håper de lærte fra forrige gang. De fire første er klassikere, så hvorfor rævkjørte de serien ved å lage et actionspill? Alone in the dark, Resident Evil og Silent Hill ble alle ødelagte av å bli actionspill. Håper de tar hintet. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Sist gang Atari forsøkte å gjenopplive Alone in the Dark gikk det skrekkelig dårlig. Uff, ja..... Alone in the Dark utvikles av et studio som heter Pure FPS. Kan dette bety at nyversjonen blir en eller annen form for førstepersons skytespill? og det kommer det tydeligvis til å gjøre denne gangen også! Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Alone in the dark som FPS? Oh christ. Det er jo sikkert noe kidza kan tenkes å bruke penger på, men jeg anser det som forholdsvis usikkert at det klarer å beholde stemningen som jo var det som drev de tidligere AITD-spillene fremover på en alldeles udmerket måte... Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Alone in the dark 1 var jo konge. Det nyeste var søppel. Og virker som det blir mere søppel hvis man skal dra noe ut av utvilkerens navn desverre. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 AITD (som folderen het i gode gamle dos) var magisk. AITD2 var større og litt mer action og AITD3 introduserte cowboyer og en gatling gun. Herlig herlig. Og etter det? bah... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå