AnonymDiskusjon Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Jeg vet dette ikke er helt riktig seksjon for tråden, men poster her fordi jeg ikke vil ha det jeg tar opp her knyttet mot brukernavn/email. I fjor vår var jeg veldig deprimert, av mange årsaker - og dum som jeg var begynte jeg med marijuana. Jeg holdt på med sykepleien, og bruket av stoffet ble oppdaget og det ble derfor utstedt en tvilsmelding mot meg. I samarbeid med universitet, fastlege og meg selv ble det enighet om at jeg kunne få fortsette på studiet hvis jeg avla urinprøver 3. hver uke, og fastlegen går god for at jeg ikke har noe rusproblem. Det gikk veldig fint i starten, da jeg ikke hadde noe avhengighet til stoffet. Forrige helg klarte jeg derimot idiotisk nok å putte meg i en situasjon som jeg ikke skulle vært i. Jeg var ute på byen med noen kammerater som bruker. Jeg holdt fingrene av fatet og hadde et par øl istedet - trodde jeg hadde kontroll. Men så kom det til det punktet hvor alkoholen og meg selv ikke hørte på fornuft og tok et par trekk med de andre. Jeg har en ny urinprøve på førstkommende mandag, og er sikker på at dette kommer til å gå galt. Selvfølgelig angrer jeg, og jeg jeg vet at valget jeg gjorde den kvelden ikke henger på greip. Så trenger ikke å høre fra folk på forumet her at jeg er en fiasko. Det jeg derimot lurer på er om når dette ikke går igjennom - får dette konsekvens bare for sykepleierstudiet? Eller vil det også føre til at det ikke vil være mulighet for å søke på andre studier som krever skikkethetsvurdering? Som for eksempel ergoterapeut? Takker for alle seriøse svar! Anonymous poster hash: d9597...dd0 Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Alle som krever en skikkhethetsvurdering. Du får prøve å slippe unna igjen, og hvis du har et såvidt seriøst rusproblem, må du vurdere å følge et program. Klarer du ikke å styre deg, må du unngå alle former for rus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå