luistheghost Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Speilinger på Vesterelva. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Tall ships, men ikke bare. Også mindre fartøyer ligger og speiler seg mens dagen er på hell? Fint utsnitt og komp i herlig lys. Roar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Fine speilinger og fine farger. Greit utsnitt! PS! Den gamle gode Ai-S optikken funker bra på Df'en..., ser jeg.. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 20. august 2014 Forfatter Del Skrevet 20. august 2014 Takk! @ Roar: Neida, ikke bare. Rett forut ligger den faste klikken, nå også med fullrigger "Najaden" til tillegg. @ Smort1: Jeg er facinert av de små, lette, motorfrie og robuste gamlesakene. Skarpt nok for meg, og kler opp Df`en slik den bør være Vh. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Takk! @ Roar: Neida, ikke bare. Rett forut ligger den faste klikken, nå også med fullrigger "Najaden" til tillegg. @ Smort1: Jeg er facinert av de små, lette, motorfrie og robuste gamlesakene. Skarpt nok for meg, og kler opp Df`en slik den bør være Vh. Ja, har god erfaring med slik "gammel" optikk på både D90og D7000. Pønsker på både en D7100, men aller helst den skjønne Df.... Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Et drømmebilde i fra Isegran sin museumshavnen med sine perler av maritim historie. At TSRF2014 er på besøk i byen gjør bare bilde enda mer maritim og "salt". Vakker setting i ung sol og blikkstille på vannet gir den gode "Morgenstund har gull i munn"-følelsen her! :o) Mvh, Walter Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 25. august 2014 Forfatter Del Skrevet 25. august 2014 Også takk til MotoG og Walter (kollegial morgenfugl)! Vh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg