DavidS Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 (endret) Skal kjøpe meg ny pc nå. Muttern skal ha den gamle pcen, det betyr at jeg også må ha nytt kabinett. Hva slags type burde jeg velge? Vil gjærne at det skal være: -Lett og jobbe i. -Ikke veier for mye. -Pent og se på. Helst børstet aluminium evt sort aluminium. -Uten vindu og annet stash. (-støydempet) -Maks 2000kr. Helt under 1500. Endret 26. oktober 2003 av DavidS Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 (endret) Lian LI pc7 på microplex 1145,- Kjempe fint kabinett! Les mer pm det her! Edit: skikkelig lett aluminium! Endret 26. oktober 2003 av jonas22282460 Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Microplex Dette kabinettet koster litt under 1500 kr og er NAAAAAAAAAAAAAAJS *grin* *grin* *grin* *grin* *grin* *grin* *grin* *grin* Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 (endret) Du beskriver jo dette kabinettet. Fåes også i sort. Eller dette, det ville jeg kjøpt. Selv om det ikke er støydempet. Endret 26. oktober 2003 av tigerdip Lenke til kommentar
DavidS Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 Syns det støydempede Antec kabinettet Microplex skulle få inn i morra(27. okt) så bra ut. Vil gjærne ha pcen så stille som mulig. Noen som veit hvor jeg kan finne tester? -Takk- Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 image&shapetech kabinetter er ike så værst da..stor plass .pene å se på osv www.microplex.no -----> kabinetter -------> image&shapetech --------> det operste Lenke til kommentar
DavidS Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 image&shapetech kabinetter er ike så værst da..stor plass .pene å se på osvwww.microplex.no -----> kabinetter -------> image&shapetech --------> det operste Det er litt for stort. Også har jeg lyst på noe som ser fint ut på rommet mitt også. Vil ikke at pcen skal domminere for mye. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 suntek th-656 koster lite og standar psu er stille, du kan jo altids kjøpe støydempingsmatter og jeg garantere deg at det at du aldri har bygd en pc raskere 1 SKRUE!!! er det enest du trenger og bruke skrujernet til men nå veier det litt da :grine: 10-15kg men nå trekker det opp igjen at det er aux ut mic in 2 usb2.0 og 1 fierwire i front og inebygd håndtak og lag en vifteplass eller 2 i bånn og du har god lufting har det selv og er fornøyd men det er ikke no serli til moding men men Lenke til kommentar
DavidS Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 Mulighetene for modding bryr jeg meg ikke spessielt om. Det er vel stilen det står på. Får se hva det blir. Er det noen steder i utlandet som har et bra utvalg av kabinetter? (Sverige,Danmark eller noe rundt der) Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Syns det støydempede Antec kabinettet Microplex skulle få inn i morra(27. okt) så bra ut. Vil gjærne ha pcen så stille som mulig. Noen som veit hvor jeg kan finne tester?-Takk- Tenker du på Antec Sonata? Tester av Sonata kabinettet NB! Originalt så er det denne PSU'en som sitter i Sonata, så komplett pris hos Microplex havner på 1420,- + frakt Databutikken.com selger kabinettet inkludert original PSU for kr 1056,- MEN hvis stillegående PC er målsettningen ville jeg kjøpt kabinettet fra Microplex sammen med denne PSU'en som er totalt lydløs. sum kr 1040,- + frakt. Lenke til kommentar
DavidS Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 Syns det støydempede Antec kabinettet Microplex skulle få inn i morra(27. okt) så bra ut. Vil gjærne ha pcen så stille som mulig. Noen som veit hvor jeg kan finne tester?-Takk- Tenker du på Antec Sonata? Tester av Sonata kabinettet NB! Originalt så er det denne PSU'en som sitter i Sonata, så komplett pris hos Microplex havner på 1420,- + frakt Databutikken.com selger kabinettet inkludert original PSU for kr 1056,- MEN hvis stillegående PC er målsettningen ville jeg kjøpt kabinettet fra Microplex sammen med denne PSU'en som er totalt lydløs. sum kr 1040,- + frakt. Akkurat det jeg tenkte på. Hadde faktisk kikka på den strømforsyninga. Hvis det er samme som de har på netconnection, med innebygget overspenningsvern osv. Tror jeg går for det. Takk. Lenke til kommentar
DavidS Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 btw, noen som veit åssen den strømforsyninga uten vifter i er? Har litt lyst på den og denna kjølern på CPU: http://kylning.com/info.php?products_id=60...4a7935970702033 Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Sjekk ut Aopen A600. Synes det så perverst pent ut, da i tillegg til at strømforsyningen har en 120 mm vifte (dvs omtrent lydløs). Bildene de har på MPX og PSData er oikke så pene så sjekk ut de linkene 356speedster har lagt inn i innlegget som heter noe slikt som møkllei av q-tec. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå