Gå til innhold

Skal kjøpe nytt kabinett, noen forslag?

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg ny pc nå. Muttern skal ha den gamle pcen, det betyr at jeg også må ha nytt kabinett. Hva slags type burde jeg velge?

Vil gjærne at det skal være:

-Lett og jobbe i.

-Ikke veier for mye.

-Pent og se på. Helst børstet aluminium evt sort aluminium.

-Uten vindu og annet stash.

(-støydempet)

-Maks 2000kr. Helt under 1500. :)

Endret av DavidS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
image&shapetech kabinetter er ike så værst da..stor plass .pene å se på osv

www.microplex.no -----> kabinetter -------> image&shapetech --------> det operste

Det er litt for stort. Også har jeg lyst på noe som ser fint ut på rommet mitt også. Vil ikke at pcen skal domminere for mye. :p

Lenke til kommentar

suntek th-656

koster lite og standar psu er stille, du kan jo altids kjøpe støydempingsmatter

og jeg garantere deg at det at du aldri har bygd en pc raskere 1 SKRUE!!! er det enest du trenger og bruke skrujernet til

men nå veier det litt da :grine: 10-15kg

men nå trekker det opp igjen at det er aux ut mic in 2 usb2.0 og 1 fierwire i front

og inebygd håndtak

og lag en vifteplass eller 2 i bånn og du har god lufting

har det selv og er fornøyd men det er ikke no serli til moding men men

Lenke til kommentar
Syns det støydempede Antec kabinettet Microplex skulle få inn i morra(27. okt) så bra ut. Vil gjærne ha pcen så stille som mulig. Noen som veit hvor jeg kan finne tester?

-Takk- :)

Tenker du på Antec Sonata?

Tester av Sonata kabinettet

NB! Originalt så er det denne PSU'en som sitter i Sonata, så komplett pris hos Microplex havner på 1420,- + frakt

Databutikken.com selger kabinettet inkludert original PSU for kr 1056,-

MEN hvis stillegående PC er målsettningen ville jeg kjøpt kabinettet fra Microplex sammen med denne PSU'en som er totalt lydløs. sum kr 1040,- + frakt.

Lenke til kommentar
Syns det støydempede Antec kabinettet Microplex skulle få inn i morra(27. okt) så bra ut. Vil gjærne ha pcen så stille som mulig. Noen som veit hvor jeg kan finne tester?

-Takk- :)

Tenker du på Antec Sonata?

Tester av Sonata kabinettet

NB! Originalt så er det denne PSU'en som sitter i Sonata, så komplett pris hos Microplex havner på 1420,- + frakt

Databutikken.com selger kabinettet inkludert original PSU for kr 1056,-

MEN hvis stillegående PC er målsettningen ville jeg kjøpt kabinettet fra Microplex sammen med denne PSU'en som er totalt lydløs. sum kr 1040,- + frakt.

Akkurat det jeg tenkte på. Hadde faktisk kikka på den strømforsyninga. Hvis det er samme som de har på netconnection, med innebygget overspenningsvern osv.

Tror jeg går for det. Takk. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...