TrulsHE Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 (endret) Har kjøpt Verbatim DataLife 48x 700MB cd'er på elkjøp. Vil gjerne finne ut hvor mange flere MB jeg kan presse inn på disse cd'ene, og har hørt at Nero CD Speed kan brukes til dette. Når jeg åpner programmet, og kjører en Overburning Test får jeg: Betyr det altså at jeg kan stappe inn minst 10 minutter ekstra på cd'en???? Endret 26. oktober 2003 av flybikesbmx Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Normalt sett: Ja, men det kan være individuelle forskjeller. Du kan forøvrig sette testkapasiteten til f.eks. 100 minutter og se hvor langt den klarer å brenne før den får error. Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 Normalt sett: Ja, men det kan være individuelle forskjeller. Du kan forøvrig sette testkapasiteten til f.eks. 100 minutter og se hvor langt den klarer å brenne før den får error. Hadde bare lest om å overbrenne 2-3 minutter jeg. Ante ikke at det gikk an så mye Men vil det kunne skade brenneren å brenne 10min ekstra? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Det skader ikke brenneren, det tviler jeg sterkt på men platen kan bli ødelagt ja. Jeg brente en eller annen gang ut en film på en ca 780mb plate på ei 700mb plate, og LiteOn brenneren min klarte vist å lese plata etterpå, dog med meget sakte hastighet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå