Gå til innhold

Laptop til max 4000kr

Anbefalte innlegg

Hei, dama skal begynne med journalistikk-studier til høsten og trenger en ny PC.

Kriterier:

- Lett og tynn

- 13 eller 15 tommer skjerm

- HDMI-utgang

- Høvelig pen å se på (stilren)

- koster under 4000kr

Andre småting (ikke kriterier):

- Greit tastatur for å skrive på

- Hun har lyst til kjøre Sims 3

- CD-rom... er ikke et must i det heletatt!

Har null å si at det er mindre enn 1080p oppløsning!

Så på denne på Elkjøp i dag:

http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/ACNXMPFED008/acer-aspire-v3-371-13-3-barbar-pc-hvit

Kan man finne noe bedre i denne prisklassen? :)

Mvh

Simon

Endret av Querke
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, se på Lenovo G50-70 det er vertfall veldig bra kjøp for prisen, men man har ikke mye ytelse å gå på, virker ut som de fleste spill må man sette på low grafikk eller middels på 1366x768 om man skal klare å få spillbart ytelse. Men den yter ca samme som 8570M

Selv kjøpte jeg Lenovo M5400 til 4000 kr det trodde jeg var et bra kjøp siden den ofte er priset 2000 kr mere men viser seg den sluttet å fungere etter 1 dag, så husk når du kjøper billig laptop kan det være en del av prisen du betaler, er ikke gøy å sende den på verksted når det kan ta 1-2 måneder på reparasjon.

Lenke til kommentar

Takker for svar. Vet ikke om hun faktisk trenger dedikert grafikk, pga. det har blitt rapportert at folk klarer å kjøre sims på intel HD graphics 4000+ :)

Det var da uheldig, kan ikke tro annet at du bare var svæært uheldig. Jeg kjøpte en laptop til 15000, og skjermen sluttet å funke etter 1 mnd, viste seg at det bare var en kontakt som datt ut... så tror det handler om uflaks :(

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...