Runningback Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Hei Ser komplett kjører et tilbud på PC i DELER for øyeblikket. Koster 3995,- 17% rabatt. Har sjekket prisguide med samme komponenter, og ser det strekker seg langt over 4000kr. Så kan dette være et godt tilbud? Tenker da mest på gaming av World of Warcraft og CS, trenger ikke noe som drar alt. Hvordan er oppgraderingsmulighetene her. Om jeg senere ønsker en sterkere CPU og GPU så er vel ikke det noe problem? PC i deler - Intel Core i3-4150 Geforce GTX 750Ti 2GB, 4GB DDR3, 120GB SSD, B85, DVD±RW, 500W PSU https://www.komplett.no/pc-i-deler-intel-core-i3-4150/757284 Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Den vil nok dra de spillene som du tenker på og vel så det. Du bør ta med 4GB ram ekstra slik at du får 8 GB til sammen ellers kan spillopplevelsen bli noe skuffende. Du bør også ha en ekstra lagringsdisk. Dette er en pakke som fint kan oppgraderes på et senere tidspunkt. Det er bare det at skal du først oppgradere så bør du bytte, vel egentlig alt. Men det kommer når det kommer. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 20. august 2014 Forfatter Del Skrevet 20. august 2014 Takk for svar. Skjønner, så hvis jeg slenger med 8gb ram med en gang og evt går opp til i5 prosessor og et kraftigere skjermkort rundt jul så har jeg en PC som fungerer greit? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 (endret) hvis jeg slenger med 8gb ram med en gang og evt går opp til i5 prosessor og et kraftigere skjermkort rundt jul så har jeg en PC som fungerer greit? Det er ganske dyrt å kjøpe den pakken med plan om å oppgradere etter kort tid. Velg heller komponenter som gir deg en ok pc med det samme. Endret 20. august 2014 av mobile999 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-zr5PvHaK Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Dette ser ut som et veldig bra tilbud og en i3 og 750ti kommer langt i CS og WoW. Her er en link som viser utelsen fra ca. det samme i noen hardere spill: https://www.youtube.com/watch?v=43pXorOZ3MQ (begyner etter 1min og 10sek) Som de andre skriver bør du kanskje også kjøpe en harddisk hvis du trenger det, anbefaler Western Digital Green eller Black http://www.wdc.com/en/products/internal/desktop/ Så hvis du også legger til 4GB mere minne så blir det en topp pc. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 20. august 2014 Forfatter Del Skrevet 20. august 2014 (endret) Så alt i alt så vil nok dette holde for meg? Er på student budsjett så ikke intressert i å betale for mye. Evt, om noen har noen andre anbefalinger for rundt 5000kr så er jeg åpen for det også(skjerm, mus og tastatur har jeg) Synes også det var imponerende resultater på videon til deg Grega216. Endret 20. august 2014 av Skål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå