AnonymDiskusjon Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Jeg har nå ligget i 2 timer og prøvd å få sove uten hell. Jeg skal opp om 5t og begynner å kjenne at jeg blir litt engstelig for at jeg ikke skal klare å komme meg opp(snakk om å ikke komme forseint til flyplassen). Så det jeg lurer på: lukke fortsatt øyene og vente til jeg sovner? eller gå til kjøleskapet, hente ut 2-3 redbulls og begynne å spille/se på tv og heller sove på flyet? Anonymous poster hash: c4b99...07e Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. august 2014 Forfatter Del Skrevet 19. august 2014 PS: har lett for å ikke høre vekkeklokka om det er snakk om 2-3t søvn. :s Anonymous poster hash: c4b99...07e Lenke til kommentar
sjurtf Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Dilemma! Kan ikke avgjøre hvor vannskelig du har for å stå opp når du må, men jeg personlig hadde helt klart valgt å sove. Dog vokner jeg fint av vekkeklokka. Hvis du er redd for å ikke høre den, så er det kanskje derfor du ikke får sove. Hent deg noen redbulls du ;D Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Tja hvis du holder deg våken til kl 4 så tar du deg en time på sofaen. Hjelper jo litt det der også kan du sove på flyet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 lønner seg å sove, selvom du føler deg trashed når du våkner hjelper det veldig på energien resten av dagen.. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. august 2014 Forfatter Del Skrevet 20. august 2014 Tror jeg bare går for døgning. For redd til å ikke høre klokka og deretter miste flyet. 4t søvn på flyet skal nok klare å holde meg våken resten av dagen om jeg drikker endel når jeg lander i Spania. Anonymous poster hash: c4b99...07e 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Døgning går sikkert fint det, og du kan uansett sove i Spania Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Story of my life. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå