Josten Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 (endret) Det har seg slik at min nye steno har et lite problem. Når jeg beveger den rundt forsvinner plutselig lyden frå det ene øret (venstre). Displayet og den andre kanalen funker helt fint. Derfor tror jeg at den ene ledningen som er festet til utgangen på spilleren kanskje er litt løs, slik at den "faller av" når jeg holder den i en spesiell retning. Hvis det er slik burde det vel være en ganske smal sak å fikse det. Gidder ikke måtte vente et par uker på ny spiller hvis jeg kan fikse det selv på en time. Men problemet ligger i at det bare er en eneste skrue på denne spilleren. Den befinner seg under batteridekslet. Når jeg har løsnet denne, er det bare den siden som kan dras litt fra hverandre. Det er noe som holder igjen på andre siden. Turte ikke ta i for mye. Er det noen som har åpnet den og som vet hvordan jeg løsner "den andre siden" av spilleren (dvs den siden med usb pluggen)? Endret 26. oktober 2003 av Josten Lenke til kommentar
mandela Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 snakk om satan, det samme har skjedd med min i dag dette er den andre spilleren min, den første spiste opp batteriet på under 1 time (både oppladbare og ikke-oppladbare). Vurderer å sende den tilbake til psdata og be om å få noe annet (man kan jo alltid håpe), har fått nok av audio steno Lenke til kommentar
Josten Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 Kjipt det ja. Virker ikke som det var så altfor god kvalitet på den. Gjør et par til forsøk på å åpne den. Hvis ikke sender jeg den tilbake til mpx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå