AnonymDiskusjon Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Jeg lurer på hvordan dere menn ser på en date hvis dere kysser, leier, og kliner med henne offentlig ute i byen eller rundt om kring mens dere er på date? Vil dere date andre da og gjøre det samme? eller vil det bare være med en om gangen? Anonymous poster hash: 356fb...226 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Jeg har flere venninner jeg har vennskap og sex med. Med "sex" mener jeg ikke bare samleie. Jeg legger ikke skjul på at jeg ikke er ute etter et eksklusivt forhold og alle parter en inneforstått med dette. De får de de vil ha, jeg får det jeg vil ha og alle parter er fornøyde Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Hvilken aldersgruppe tenker du på? Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Even angels have their wicked schemes And you take that to new extremes But you'll always be my hero Even though, you've lost your mind Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Even angels have their wicked schemes And you take that to new extremes But you'll always be my hero Even though, you've lost your mind JAST GANANA ASTAAAAND DEEERE AND WATS ME BØØØØRN 1 Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 But it's all right now, I've learned my lesson well You see, you can't please everyone, so you've got to please yourself Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Man vet aldri i denne verden heter det Eneste man kan stole på er seg selv. Man er sin egen lykkesmed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå