AnonymDiskusjon Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Igår kveld da jeg skulle sove, fikk jeg en meget ubehagelig opplevelse... Da jeg lukket øynene så jeg ansikter, øyne.. Det forsvant ikke.. de var der hele tiden npr jeg lukkrt øynene . Svært skremmende. Selv har jeg ikke opplevd noe oppskakende ting . Ikke går jeg på nien medisiner heller .... føler meg nesten litt gal ..... noen andre som har opplevd slikt ?! Anonymous poster hash: 4ce64...220 Lenke til kommentar
delfin Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Dette er ikke normalt (med mindre du har inntatt ulovlige substanser) ... snakk med en lege 2 Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Opplever det du beskriver ofte når jeg har lagt meg. Noen ganger er det pene ansikter og noen ganger er er det djevelske. Noen ganger er det tegneserieaktig og noen ganger er det stemmer innblandet også. Ofte danser de eller gjør grimaser. Aldri tenkt at det kan være noe farlig, noe jeg fortsatt ikke tror det er. Har flere bekjente som også opplever det samme. Lenke til kommentar
Ann-K1991 Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Akuratt slik du beskriver det har jeg det også. Dog flere skremmende enn glade ansikter. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Mtp. at det skjedde i samband med søvn ville jeg personlig ikke tatt det så alvorlig, har selv opplevd noen interessante midlertidige psykoser. Alt fra stemmer til ansikter, og alltid rett før søvn. Med det sagt, er dette noe som plager deg så tar du det opp med legen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå