Woundz Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jeg lurer på hvorfor data`n min plutselig henger seg i kanksje 5-10sekunder og restarter etter det? Dette har hendt de siste dagene. Dette skjer kanskje 1 gang i timen eller no(Kommer ann på..). Det er heller ikke så lenge siden jeg formaterte(2-3uker), og har derfor ikke fått lagt inn så mange programmer.. Noen som vet hva det kan være? : Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Dette er et problem som uten mer konkret feil beskrivelse kan være omtrent hva som helst, og du har kanskje postet feil sted? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Enig med Earth, men du kan jo sjekke vanlige ting som varme, vifter, osv. Som jeg sier til alle med slike problemer: Få tak i et program som måler temperatur på CPU! Er den 65-70 grader, har du funnet problemet ditt... Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 60-75c er ikke nødvendigvis høyt, kommer ann på hva slags CPU du har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå