Brake Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 hei,har kjørt oppgradering fra xp til win 8 /32 og oppdatert til 8.1 men koffer går det ikje ann og kjøre win 64 undres jeg på Lenke til kommentar
otl Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 For du har oppgradert en 32 bit windows. Oppgraderer du en 64 bit windows blir det jo noe annet. Men du har vel mulighet og oppgradere fra ett 64 bits os hvis du vil det. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 hei,har kjørt oppgradering fra xp til win 8 /32 og oppdatert til 8.1 men koffer går det ikje ann og kjøre win 64 undres jeg på For å oppgradere til 64-bit må du installere hele operativsystemet på nytt. Grunnen er at nesten alt i hele operativsystemet må skiftes ut allikevel. Lenke til kommentar
Brake Skrevet 22. august 2014 Forfatter Del Skrevet 22. august 2014 Har prøvd det men får beskjed om at jeg må benytte 32 bit og kjøre det på nytt .må en helt ny harddisk til? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Bruker du et installasjonsprogram som henter filer (ISO eller annet) fra internet og bruker disse til å installere Windows? Hvis du gjør dette på en PC som kjører en 32-bits versjon av Windows, så vil installasjonsprogrammet (Windows8-setup.exe e.l.) bare hente 32-bits versjonen av filene fra nettet. Du må altså bruke en annen PC som kjører en 64-bits versjon av Windows (7 eller 8) til å få lastet ned disse filene. Og så må du få brent en DVD eller preppet en USB-pinne og bruke det til å installere 64-bits Windows på den PC'en der du nå kjører 32-bits Windows. Hvis du installerer fra en DVD så må du bruke en DVD som inneholder 64-bits versjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå