*F* Skrevet 19. august 2014 Rapporter Del Skrevet 19. august 2014 Hei. Trenger en ny treningsbag da jeg ikke finner den gamle, og tenker at kanskje ebay elns er et greit sted, da kan jeg sikkert få noe billig, men problemet er at nesten alt jeg finner er veldig lite. Jeg skal ha plass til: - Vannflaske - Treningsbukse + vanlig bukse - Trenings T-skjorte + vanlig skjorte - To par sokker - Bokser - Treningsko - Såpe - Håndkle Noen som har noen tips? Trenger bare være praktisk, trenger ikke ha noe spesiell høy kvalitet, eller se spesielt kul ut. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 20. august 2014 Rapporter Del Skrevet 20. august 2014 Bor du du nærheten av Sverige så er det ofte tilbud der på en sån sports utsalgs butikk. Helt kurante Puma bagger til 150,- Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. august 2014 Bor nok et stykke unna Sverige Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 20. august 2014 Rapporter Del Skrevet 20. august 2014 Ebay er genialt - eventuelt et sportsutsalg i nærheten av der du bor. Sjekk på bildene om den ser relativt stor ut. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 20. august 2014 Rapporter Del Skrevet 20. august 2014 Hva med XXL? http://www.xxl.no/sport-og-ballspill/ryggsekk-og-bag/bag/c/161604 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå