Kronidioten Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Hellu nye og gamle forumhuer! Vurderer sterkt å gå til innkjøp av ny telefon da S2'en min har gjort en god jobb de 2-3 årene jeg har hatt den, men begynner å bli sliten både utseendemessing og teknisk. Men jeg er veldig i tvil på hvor mye penger jeg bør legge i dette og hvor mye det er forsvarlig å legge ned. Jeg elsker duppedingser og elsker nye mobiler selv om jeg ikke bruker den til så mye avansert. Så hva er grunnen til at dere velger å kjøpe nye telefoner? I hodet mitt har jeg kommet frem til enten Samsung S5, Sony Z2 eller den langt billige Nexus 5. Men så kommer det enda et spørsmål hvilken operatør burde jeg velge. Har Onecall i dag, men de leverer jo ikke 4G, noe som er litt viktig for meg hvis jeg kjøper en telefon som støtter dette. Så hva tenker dere? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 (endret) Har du vurdert OnePlus One? Grunnen til at jeg velger kjøpe ny telefon er generelt at jeg er lei den forrige, og at den nye gjør det jeg ønsker den skal gjøre. Nå, feks, bruker jeg en Note 3, da den har en utmerket skjerm, fantastisk til enhåndsbruk (bedre enn feks S4 og mange andre), penn slik at jeg kan øve på Japansken min, 3gb RAM gjør at den er kjapp hele veien i motsetning til feks min gamle S3 eller til og med min S4, den kan kjøre utallige programmer samtidig i windowed mode for utmerket multitasking og jeg liker designet. Kameraet er ikke så ille heller. Men da blir mine muligheter for oppgradering ganske slanke; den eneste telefonen som kan forbedre på en Note3 er en Note4. Du, derimot, går fra en S2. Med andre ord er mobilverdenen din østers. Du ser ut til å ha valgt deg ut Android, så da slår vi vekk Windows Phone og iOS antar jeg? Telefonene du har valgt ut er jo gode telefoner. OnePlus One er visstnok veldig bra, og har en lav pris, men kan være kinkig å få tak i. Du kan jo se i tråden om den telefonen på Smarttelefon-forumet. S5 er jo en bra telefon ut fra tester og hva venner av meg som har den mener. Jeg ville såklart kjøpt en Note3 om jeg var deg, men det er jo min smak ift design, funksjon, osv. Endret 19. august 2014 av Slai Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 (endret) Du sier ingenting om pris og størrelse, men siden du nevner både S5 og Z2 så ligger vi i det øvre sikte antar jeg. Ta en titt på Oppo Find og LG G3 samt de allerede nevnte telefonene. Skulle jeg kjøpt meg ny telefon hadde jeg gått for Sony Z2 ettersom jeg synes 5" er helt topp, vanntett, fullspekket, veldig gode omtaler og har etter min mening det beste designet. Endret 19. august 2014 av Svigermors drøm Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Jeg setter opp LG G2, fordi den er en råtass til under 3000,- med 32 gb minne. Eller er Nexusen også ett bra kjøp til under 2700,-. Denne vil også få nye Android oppdateringer tidlig en god stund enda. Kommer du fra S2 og ikke nødvendigvis må ha det nyeste og beste tror jeg du gjør knallkjøp hvis du velger en av de 2 jeg nevner her. Lenke til kommentar
blutut Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Z2 er for stor og tung til 5" å være. S5 har glimrende skjerm, utmerket kamera og god ergonomi. Nexus 5 er en meget god og rask tlf som nevnt over vil få de nye oppdateringene først. Anbefaler deg å gå for en 32 GB som selges her : https://play.google.com/store/devices/details/Nexus_5_32_GB_svart?id=nexus_5_black_32gb Lykke til :-) Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 21. august 2014 Forfatter Del Skrevet 21. august 2014 Takker for gode svar. Ser Netcom har et kanontilbud på Sony Z2. Telefonen havner på 3k pluss abonnement. Men S2'en min fungerer jo fortsatt og det eneste Z2'en kan som ikke min telefon kan er vel å håndtere 4G. Huff, vanskelig å bestemme seg. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Jeg hadde helt klart tatt tilbudet, når du samtidig får SmartWatch2 så er det et røverkjøp. Den er bedre på alle områder enn din S2, skjerm, prosessor, OS, kamera osv. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 21. august 2014 Forfatter Del Skrevet 21. august 2014 Jepp, Z2'en er nå bestilt! Lenke til kommentar
mhmhm124 Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 (endret) Se på denne mobilen Huawei acsend p7 Huawei Ascend P7 smarttelefon (sort) - Mobiltelefon - Lefdal Denne mobilen kaller jeg flagship killeren Jeg vurderer å kjøpe den til jul Endret 22. august 2014 av Ja det er meg Lenke til kommentar
Slai Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Hvorfor kaller du den det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå