Reveenka90 Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 (endret) Hei alle !Kjører Laptop Acer Aspire 5920G.Har fått for første gang på flere år, ett virus jeg selv ikke har klart å fjerne..-Så må spørre om lit hjelp..( også spør jeg om enda et tips i en senere post.)I Firefox- nettleseren min kommer det opp reklame hele tiden, nede, over status linjen:"delivered by Offers4you" og "DEALS"HAr også 2 ganger idag blitt linket til en falsk side som prøver å få meg til å installere siste Java-update.Har kjørt følgende : -SAS Super Anti Spyware -Malwarebytes Root-kit`s-Malwarebytes AntiMalwareHar ikke innstallert seg som et program (iallefall ikke synlig), og ligger ikke noe å kjører når jeg ser i Oppgavebehandling.Noen tips?-Mottas med takk Ha en fin dag videre! Endret 19. august 2014 av Reveenka90 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Det er vel en adddon til Firefox som har installert seg uten (eller med) din godkjenning. Prøv å åpne Firefox i safemode og fjern tillegget derfra. Lenke til kommentar
Reveenka90 Skrevet 19. august 2014 Forfatter Del Skrevet 19. august 2014 Det er vel en adddon til Firefox som har installert seg uten (eller med) din godkjenning. Prøv å åpne Firefox i safemode og fjern tillegget derfra. Hvordan gjør jeg det ? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 https://support.mozilla.org/en-US/kb/troubleshoot-firefox-issues-using-safe-mode#w_how-to-start-firefox-in-safe-mode "How to start Firefox in safe mode" Lenke til kommentar
Reveenka90 Skrevet 19. august 2014 Forfatter Del Skrevet 19. august 2014 Takker for tips og hjelp.Kjørte ComboFix og startet Firefox i sikkermodus, og tilbakestillte den.Nå er alt iorden, og jeg har lært noe nytt Supert !Ha en fin dag videre. Lenke til kommentar
Reveenka90 Skrevet 19. august 2014 Forfatter Del Skrevet 19. august 2014 (endret) Bare en ting jeg lurer på , når jeg først er igang :Avinstallering av uønskede programmer :Når jeg bruker Kontrollpanel, så får jeg oversikt over innstallerte programmer.-Men ikke alltid viser det seg der programmer som er installert.. Virus o.l.Et tpis til et program som er bra på å vise ALLE installerte program?( Jeg bruker CCleaner og RevoUnistaller, men selv der gjemmer det seg ting.. )Legger også ved loggen (Combofix.txt) fra ComboFix hvis noen kan tyde noe fra den som jeg bør fixe eller fjerne på maskinen ? Endret 19. august 2014 av Reveenka90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå