Jaghi Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Hei Jeg har en Asus UX32VD som jeg har vært veldig fornøyd med i to år, så jeg ble nokså fortvilet da jeg mistet den i bakken med strømkabelen i og fant ut at dette er en reparasjon som ikke lar seg gjøre sånn uten videre. Det viser seg nemlig at inngangen til strømkabelen er loddet fast på hovedkortet. Før jeg fant ut dette bestilte en powersocket til hovedkortet. Spørsmålet mitt er som følger, er det noen som vet om et sted i oslo som kan hjelpe meg med å lodde den på? Lenke til kommentar
dbass Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 loddebolt til 80,- fra chals ohlsson og gjør det selv? 2 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Ellers kan du spørre digitalimpuls, komplett eller elkjøp\Lefdal eller der du kjøpte maskinen om de kan gjøre for deg, finnes jo infocare i oslo, men regn med det tar en del lengere tid og tar seg godt betalt for jobben. Lenke til kommentar
mathiash98 Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Så lenge det ikke er for smått så vil det nok gå greit å lodde sjøl Varme opp metallet og legge på litt tinn og holde det på plass til det ligger fint 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå