Torstein Norum Bugge Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Fungerte greit, ifølge paret.De kommuniserte bare med emoji-er i én måned Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZyWaQ24q Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Hvorfor? Fordi man kan. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 (endret) "De kommuniserte bare med emoji-er i én måned""digital kommunikasjon med kjæresten skulle utelukkende gjøres med emoji-er" Skikkelig misvisende overskrift, trodde de faktisk kun hadde snakket med emoji`s jeg. Dette er dermed ikke en artig artikkel, bare den daglige dosen av agurk-oppkast. Har lest om folk som har gjort dette før også... Endret 19. august 2014 av Dante's Inferno Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Skikkelig misvisende overskrift, trodde de faktisk kun hadde snakket med emoji`s jeg. Dette er dermed ikke en artig artikkel, bare den daglige dosen av agurk-oppkast. Har lest om folk som har gjort dette før også... Og du leste de igjen. Mission accomplished! Lenke til kommentar
Splendo Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 helt ærlig så er jeg ikke stor fan av emoji keyboard... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg