TST Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Påmeldingen til seriespillet i League of Legends og Counter-Strike: GO stenger 26. august.E-SPORT: Logitech G Series Lenke til kommentar
Warklein Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 få med dota og da? 1 Lenke til kommentar
Slyr Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Håper det blir plass til Dota-turnering neste gang Lenke til kommentar
TST Skrevet 19. august 2014 Forfatter Del Skrevet 19. august 2014 få med dota og da? Ikke denne høsten, men forhåpentligvis når vi utvider neste gang. Vi må ta ett steg om gangen, og da falt valget på Counter-Strike og League of Legends i tillegg til StarCraft som startet i våres. Det sagt: Vi har noen veldig store nyheter for Dota 2-fans i Norge om ikke lenge, stay tuned :-) 1 Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Skulle gjerne gjort det, men vi spiller alle på EUNE 1 Lenke til kommentar
Puro Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Sitter bare og venter på Dota egentlig, men har på følelsen det blir med ventinga. Lenke til kommentar
SMW-_- Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Sitter bare og venter på Dota egentlig, men har på følelsen det blir med ventinga. Det blir ikke med ventinga Puro. Det kommer en vanvittig stilig annonsering angående DOTA 2 i nærmeste fremtid! Lenke til kommentar
WourN Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Heisann! Jeg søker et CS:GO Lag jeg kan spille med i Ligaen. Rank: MG2 for øyeblikket, men var DMG før jeg begynte å spille med lowranka venner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå