Dietylamid Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Bro LOL stfu Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Bro LOL stfu Du ble litt rekt der lol Lenke til kommentar
Dietylamid Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Eid mener du vel. Rofl lol xd serr Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Men definisjonen MILF (= ei som er mor), så er svaret ja, flere ganger. Skal ikke lengre enn til min kjære kone også. hehe Nei, man er ikke MILF bare fordi man har unge. En MILF må være gammel nok til å være mora di. Agreed. Man har milf, og skløtte med barn. Lenke til kommentar
Dietylamid Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Alle dere burde prøve ut olde-gilfs. Dere vet ikke hva dere snakker om. En milf er minst 50+ og har voksne barn. Unge mødre på 17 er ikke milfs - de er mothers we'd like to fuck, but not milfs yet. Milf blir man først etter man er fylt 50. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Jeg ser på 'Norsk Riks Kringkasting', men ikke på NRK... Norge er medlem av 'North Atlantic Treaty Organization', men ikke NATO... Hun er en 'mother i like to fuck', men ikke en MILF... Nei, det der fungerer dårlig... 4 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Dietylamid Er ny på forumet, pluss at han/henne har klovn som avatar, so give'm a break Lenke til kommentar
iWolfie Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Ja det har jeg. Beste sexen jeg har hatt. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Herregud for noen enkelte lavpanner i denne diskusjonen her... først og fremst du, hermosa. Helt korka utsagn hele veien. Hvem gidder å gå inn helt alvorlig for å diskutere begrepet MILF? Hvem gidder å bruke slike begreper i det hele tatt? Det oser av umodenhet, av barn som ønsker å knulle mødre. Akkurat det der sier vel sitt. Respekter heller damer for det de er! En annen ting: eldre damer som bruker yngre menn for å ha sex mangler noen skrupler. En annen ting er hvis de synes de er attraktiv og forbuden frukt, men likevel gjør det. Med omtanke. Samme gjelder selvsagt andre vei. MILF er et forbanna hollywood-begrep. Voks opp! (som deres mødre) Takk for den, du. Hvem som er mest korka av deg og meg, kan vel diskuteres. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Åja, jeg er heltent på det jeg vet du, så det blir jeg med på! Lenke til kommentar
lovergirl1996 Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 nei. ellers takk Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Jeg har hatt det og siden jeg ikke fikk mye kjærlighet fra min mor under oppveksten syns jeg det var sykt kos faktisk.. Hun var 35 år og like stram i kroppen som en 25 åring.. Hun var slank og hadde små tits men akkurat nok til en fin håndfull.. Vi la oss i senga, så tok jeg hånda mi ned i trusa på henne, det var vått og hun var klar for meg.. jeg tok av meg boxeren og kjørte penisen forsiktig inn i henne.. Det var godt, og sykt kos.. hun tok utrolig godt vare på meg under hele akten.. Så spruta jeg oppover magen på henne og så hardt at det gjorde nesten vondt etterpå =) glemmer ALDRI den natten.. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Selv har jeg svært lyst til å prøve det. Men hvordan "får man det til" ?. Jeg mener, hvordan forfører man en dame på 30-45? Hva er de ute etter - generelt sett? Er selv 20. Anonymous poster hash: cebb4...bea Lenke til kommentar
Dietylamid Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 og siden jeg ikke fikk mye kjærlighet fra min mor under oppveksten syns jeg det var sykt kos faktisk.. stram... små tits... hånda mi Det var godt, og sykt kos.. ALDRI den natten.. Sykt kos, da. Tror de viktigste stikkordene her er ALDRI og HÅNDA di. Dette er utelukkende fantasier og oppdiktet fjas. Lenke til kommentar
Dietylamid Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Er de fleste i tråden her 11 år, og hun der skløtta som er helt koko, bare ute etter å bevise at hun er koko? Hva er greia deres? Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 og siden jeg ikke fikk mye kjærlighet fra min mor under oppveksten syns jeg det var sykt kos faktisk.. stram... små tits... hånda mi Det var godt, og sykt kos.. ALDRI den natten.. Sykt kos, da. Tror de viktigste stikkordene her er ALDRI og HÅNDA di. Dette er utelukkende fantasier og oppdiktet fjas. Du får tro hva du vil du virker sint forresten Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 (endret) Selv har jeg svært lyst til å prøve det. Men hvordan "får man det til" ?. Jeg mener, hvordan forfører man en dame på 30-45? Hva er de ute etter - generelt sett? Er selv 20. Anonymous poster hash: cebb4...bea Hva de er ute etter? De er ute etter sex! Hvordan får man det til? Prat med henne! Den gangen jeg hadde sex med milfen, så var det rett før closing time på nattklubben, og jeg bare la hånda mi rundt halsen på hu å bare "Halla;) ossen går det med deg da?", så gikk resten på skinner derfra. Jeg var selv 21 når det skjedde så det er ikke umulig edit: og ikke minst, MILFs er utrolig modne kvinner (naturligvis), og de vil ta godt vare på deg hele veien fra start til stopp. De er ikke som små drittunger på 20 osv, de er ikke ute etter å playe games. Derfor så lenge du bare tør å snakke går det helt fint =) Endret 30. september 2014 av James Bond Lenke til kommentar
Bagatrell Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 og siden jeg ikke fikk mye kjærlighet fra min mor under oppveksten syns jeg det var sykt kos faktisk.. stram... små tits... hånda mi Det var godt, og sykt kos.. ALDRI den natten.. Sykt kos, da. Tror de viktigste stikkordene her er ALDRI og HÅNDA di. Dette er utelukkende fantasier og oppdiktet fjas. Du får tro hva du vil du virker sint forresten Jeg ville sagt bitter. "Jeg er ikke sint, bare veldig veldig skuffet". Skal ta til meg det siste du sa, Bond 1 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Ja det er jo lov å prøve seg men det beste jeg har erfart er uttrykket: den som intet vågar, intet vinner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg