MrCusNT Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Hei. Etter tips og råd fra forumet har jeg bestemt meg for å ta båtførerprøven. Hvor lang tid tok det og er den vanskelig? Ikke at det er et så stort problem, men bare lurer. Har noen erfaringer med å gjøre prøven på nett? Lenke til kommentar
C.. Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Nok en gang henviser jeg deg til Google, men nå kan du søke selv. Mange kjører intensivkurs i helgedagene og noen har også eksamensgaranti. Du har et eksempel på dette her. Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 19. august 2014 Forfatter Del Skrevet 19. august 2014 Nok en gang henviser jeg deg til Google, men nå kan du søke selv. Mange kjører intensivkurs i helgedagene og noen har også eksamensgaranti. Du har et eksempel på dette her. Jeg har lest rundt. Jeg finner ikke ut hvor lang tid det tar vanligvis. Og jeg skal ta nettutgaven. Lenke til kommentar
C.. Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Selve eksamen til båtførerprøven må vel gjøres ved et godkjent testsenter uansett må den ikke? Lenke til kommentar
Bruflat Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Tok sånn 6t kurs og prøva rett etterpå som tok 15-20min. Detta var vell 4-5år siden så kan hende den har blitt vanskeligere nu. Veldig lett før ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå