bfisk Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Sitter her med en Piaggio NRG 50 som jeg skal selge om et års tid til. Regner med å kjøre på fire hjul asap etter 19. august 2004, og da selger jeg min scooter. Hvor mye tror dere jeg kan regne med å få for den? *2003 Piaggio NRG MC3 50ccm *Kjøpt ny fra forhandler i juli 2003. Har kvittering så klart. *Veil. nypris ca 20.000 (tror jeg?) *Sprek scooter, 4,8 hk orginalt *Aldri vært rørt av andre enn orginalt merkeverksted, da kun for førstegangservice o.l. *Kun brukt høyeste kvalitets Castrol-olje som anbefalt av forhandler. *Aldri vært modifisert på noen måte (plomberingene intakte) *Pent kjørt, en eier *Skrap på ene siden, men kun kosmetisk. Ett tryn, men ikke noe store greier. *Går som ei klokke, aldri vært noen problemer. *Selges med Abus Granit, forsikringsgodkjent lås, samt spesiell overtrekkspresenning fra forhandler. *Ikke vinterkjørt. Stått inne i bod om vinteren. *Kmstand pr. oktober 2003 ca 2200km. Regner med å passere hvertfall 5000 km før jeg selger den om ett knapt år. Prisantydninger? bfisk Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Nytter ikke å spør nå, et år i forveien! Men vil tippen en 17k.. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Forventer du kun å kjøre 2800km på det neste året? *grøsse ved tanken* Har hatt lappen i snart 5 måna (A1), kjem til å krysse 5000km om ei uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå