Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er dette vanlig som ikke singel?

Anbefalte innlegg

En bekjent av meg foreslo til en venninne av meg å se film sammen (de to), og fortalte han synes det var så kleint å sitte "rett opp og ned" å se en film, han måtte være intim/kose på jenta gjennom filmen. Det mente han var helt vanlig å gjøre uavhengig av om en av de eller begge var i forhold... Jeg synes det høres mektig rart ut, men er det bare meg kanskje? At en fyr som har dame sitter/ligger og koser på en "venninne" i sofaen når de ser film? Fordi det er kleint å sitte normalt. Er det vanlig?

Anonymous poster hash: d8a5e...96b
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kommer an på vennskapet men flesteparten av befolkningen finner nok dette noe mistenkelig oppførsel ja.

Typisk oppførsel på noen som prøver å finne grønt gress annet sted, dem maskerer forsøk på å finne noen andre som "uskyldig". Slik holder dem på til dem finner noen så gjør dem det slutt og hopper over med en gang. Dette er mennesker som ikke tør være singel, angst for å dø alene eller noe sånt, kanskje dårlig selvtillit... hvem vet....

Lenke til kommentar

Jeg har bare to spørsmål:

Hvilken film var dette?

Fungerte det?

Jeg er helt uten tvangstanker når jeg ser film - jeg kan sitte i 3-4 timer uten å kose et sekund.

Det er uvisst, hun gadd ikke være med på det opplegget :p

Han slår meg som en useriøs, utro type når kan foreslå noe sånt egentlig. Han har jo dame selv også og foreslår dette til henne... og mener det er helt uskyldig "så lenge de ikke gjør noe".. men man sitter da ikke med en jente du akkurat har blitt kjent med i armkroken under noen omstendigheter når du har et forhold?

Lenke til kommentar

Nei, gjør ikke det. Jeg hadde ikke funnet meg i det.

En eks av meg ville sitte sammen med ei som bodde i nabolaget og sitte inntil henne og holde rundt henne når vi så film og jeg var forvist til en annen sofa...

Vel, det er vel ikke så rart at han havnet i kategorien eks (flere grunner til det).

Lenke til kommentar

Nei, gjør ikke det. Jeg hadde ikke funnet meg i det.

En eks av meg ville sitte sammen med ei som bodde i nabolaget og sitte inntil henne og holde rundt henne når vi så film og jeg var forvist til en annen sofa...

Mens du var der selv? Virkelig? Noe så respektløst. Hvordan håndterte du det?

Lenke til kommentar

Mens du var der selv? Virkelig? Noe så respektløst. Hvordan håndterte du det?

Nei du kan så si. Det var en mørk tid i livet mitt... Jeg var langt nede og han var ikke bra, beviselig nok. Det var flere grunner til dette da.

Jeg ble veldig sur og prøvde å prate med ham, men han ville ikke høre på meg.

Etter at jeg fikk øynene opp for at jeg ble brukt (økonomisk og annet, men ikke så mye slik man ofte ikke har noe imot å "brukes" i forhold :p) så bestemte jeg meg for å gjøre det slutt og flyttet samme dag som jeg ga beskjed om det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja - det er sant - men vil si at den almennelige oppfatningen av "rett og galt" i et forhold et relativt lik - så om du har en kjæreste - men ser film med en annen som du da holder rundt og stryker over armen mens dere ser på filmen - viser en interesser og intimitet som burde vært forbehold den du er i forholdet med.

Men såklart - folk er forskjellige og noen har andre intimgrenser enn hva andre har :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...