Gå til innhold

er medal of honor aa virkelig like kjedelig hele veien igjen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spilte gjennom MoHAA på medium, og hadde det fantastisk morsomt. Jeg ble også litt oppgitt over at det spawnes nye soldater basert på triggere, men konkluderer med at det må være slik, dersom man skal holde trykket oppe og gjøre ting så realistisk som mulig.

Dersom du skal inn bak fiendens linjer, kan du jo ikke sette deg på ræva og røyke ut alle som er gjemt i nærheten for så å ta dem av dage en etter en - du er per def. tallmessig underlegen. Hele tiden må du rykke frem, og du må regne med at det kommer folk bakfra (ovenfra, fra siden, nedenfra, og fra "ingensteds").

Kartene er også lagd slik at det som regel er en eller annen låst dør e.l. som "forklarer" hvor de evt. kommer fra.

Jeg synes ikke at det ble ensformig, snarere tvert i mot. Det er beundringsverdig stor variasjon i hvordan fienden oppfører seg. Flere ganger ble jeg sittende og le høyt fordi jeg ble tatt på senga av en eller annen uventet manøver. Måtte nesten skifte undertøy da det plutselig spratt en fyr ut av et skap. Hadde da sett slike skap før, uten at det var noen i dem.

Jeg synes også det var rimelig variert det man skulle gjøre - fra en manns til team oppdrag (selv om kompisene dine er sterkt løsemiddelskadet og totalt uten retningssans), å stå bak i en jeep og blaste med MG, eller å trille rundt i en King Tiger og leke demolition man. Noen ganger kom man lengst med stealth, mens andre ganger må man bare forsere gjennom fort som f...

Jeg er enig i at de av og til ser deg før de egentlig burde, men i mange tilfeller er det jo slik at de har fordelen av å stå/sitte/ligge stille, mens vi beveger oss. Bevegelse avslører deg. At man får en kule i panna bare man titter rundt et hjørne er jo også naturlig. Fyren ligger jo der for å passe på akkurat det hjørnet.

Den mest irriterene buggen jeg observerte var en sniper som jeg visste var der, og jeg snek meg fram mm for mm med kornet der jeg visste han ville dukke opp, og allikevel - *BANG* - jeg treffes og så dukker han opp fra intet. Men - jeg kan tilgi det - for det er utrolig mange godbiter i MoHAA ... "Blinde schiessen besser!"

Hadde det bare vært flere missions... sukk... Jaja - det er gøy på Hard også... men styggelig vanskelig :smile:

Lenke til kommentar

Noen som vet om det er en patch eller no som fikser at oppringing til internet automatisk ikke skjer ved start av new game eller load game.fikser dette i win 98 med å huke av for ikke ring nummer.prøvde dette også i xp men den ringte like forbanna opp for det(må være noe annet der eller...).blir jo litt dyrt når jeg sitter her men en stusselig isdn linje da.

Anders

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...