luistheghost Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Fint driv Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 En Viksund 27' stanger mot strømmen og er sukkertøy i dette bilde. Med slikt lys og slik himmel så er det alltid refleksjoner på vannet som gir bildet sitt funklende og dynamiske preg. Og denne himmelen med sine flotte kumulusskyer passer utmerket til motivet. Gode detaljer og gode farger. Mvh, Walter 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Friskt og klart! Godt formidlet! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Hvorfor i granskauen skal du ha dette flotte bildet nostalgisk 50 år tilbake i svarthvit??? Supert i farger i det som jeg tipper ettermiddag- eller kveldsol. Hvis det er så at du gjerne vil fremheve disse flotte skyene så kan du jo kutte så du akkurat kommer inni den ute til venstre for da kommer de bedre til sin rett uten så mye blått over. Men så er det smaken og baken, da - som alltid skal blande seg borti. Roar 1 Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 19. august 2014 Forfatter Del Skrevet 19. august 2014 Takk! @ Roar: He-he, jeg hadde regnet med den Men, - jeg slipper aldri helt taket i "kullstiften og blyanten", vi får se hvordan det går etterhvert ... Vh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg