Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Smakstilsettning i fontenevann?

Gjest Slettet+5132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

Er det noe man kan ha i vann for at ikke dyr skal bruke fontenen min som en drikkestasjon? Har allerede klor i for å unngå alger men det bryr ikke kuene seg om... Det verste er at dem raserer alt når dem holder på, ikke noe som heter forsiktighet hos dem...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det man har oppi bør ikke være skadelig å drikke for kyrne, det er tross alt både levene vesner og maten vår, Klor er neppe sunt for kyrne, kjøttet eller de som spiser kjøttet(som like gjerne kan være deg).

Eddik er så vidt jeg vet ufarlig med mindre det er såpass konsentrert at det er etsende, men smaker ikke godt når man har oppi en del.

Ha oppi en del eddik, nok til at du ikke ville drukket vannet og sats på det beste.

Merk, jeg er noe usikker på hvor mye eddik som skal til, jeg vet heller ikke om det er skadlig for dyrene, men tviler veldig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Tanken er jo å få dem til å slutte å drikke av fontenen. Klor har jeg i for algene/vannets renhet, det var ikke fordi jeg vil gi kyrne dårlig mage. Diesel har slått meg, når jeg drikker diesel så sier kroppen min at jeg vil heller drikke noe annet. Men det som klor gir jo fryktelig dårlig mage.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...