Kurt Lekanger Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Kickstarter-prosjektet for deg som aldri vet hvor du gjorde av nøkkelen.DAGENS DINGS: Denne hengelåsen åpnes fra mobilen din Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Kikket litt på denne, men med 200-kroners grensen blir summen en ganske annen enn 59 dollar som tilsvarer i overkant av 300 kroner. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 (endret) Problem når mobilen ligger i skapet som er låst, siden jeg er på trening? Endret 19. august 2014 av Slai Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Hvis du alltid glemmer nøkkelen, anbefaler jeg en mekanisk kodelås. Du får dem i flere prisklasser og med forskjellige antall sifre, avhengig av sikkerheten du trenger. 4 Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Hvis du alltid glemmer nøkkelen, anbefaler jeg en mekanisk kodelås. Hehe. Bruker flere av disse selv. Sånn sett kan det argumenteres for at dette produktet løser et problem som ikke finnes. Men tenk på geek-faktoren! Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Spørs om ikke jeg fortsetter med kodelås. Men kul dings. Og kjekt at man ikke MÅ ha mobilen for å låse den opp. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 (endret) Kikket litt på denne, men med 200-kroners grensen blir summen en ganske annen enn 59 dollar som tilsvarer i overkant av 300 kroner. Jeg har støttet flere prosjekter på Kickstarter, også fra Fuz Designs. Har aldri betalt mva/toll. Fuz Designs sitat fra et annet prosjekt jeg støttet: In order to help you make the most informed international shipping decisions, we want to remind you that we plan on claiming the value of the EverDock as $10. This is a tricky value for us to determine. You technically didn’t BUY the EverDock. You kickstarted the EverDock project. You made a PLEDGE. You helped pay for tooling, start up costs, shipping, etc. In return, you are receiving a REWARD. This is the terminology Kickstarter uses for a variety of reasons and we think it makes sense. So, we’ve decided to value your reward at $10. Endret 19. august 2014 av StaBBer Lenke til kommentar
sevs Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 (endret) Et problem at jeg ødelegger mobilen oftere enn jeg mister nøklene. Hvorfor ikke NFC? Endret 19. august 2014 av sevs Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Problem når mobilen ligger i skapet som er låst, siden jeg er på trening? Problem at du ikke får låst skapet, ja. (Vil automatisk åpne seg om noen prøvde), men du kommer deg i det minste inn. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Not really the purpose of a lock =p Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 (endret) En hver lås blir meningsløs om du legger igjen nøkkelen til låsen ved siden av den, eller låser inn nøkkelen uansett. Så det er vel heller ditt bruk som ikke egner seg for en slik lås. På samme måte som en person som ikke kan ha med seg nøkler, måtte det være av mangel på lommer, at det er metall osv..) Endret 19. august 2014 av Andrull Lenke til kommentar
Slai Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Ja? Har ikke sagt noe mot det. Ser bare ikke noe bruksområde for en slik lås for meg personlig. Hvis jeg ikke ønsker en nøkkel, tar jeg en med kodelås på, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg