insomeseriousproblems Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Har fått min første jobb Er helt fersk på skatt og alt som hører med og lurer på noen elementære saker som erfarne mennesker nok har svarene på. Skattekort: hva er en normal fremgangsmåte og hva skal jeg gjøre for å fikse dette?Skatt: Jeg blir å tjene rundt 18.000 i mnd, men aner ikke hva jeg selv skal betale i skatt eller hvordan jeg finner det ut. Er dette en automatisk prosesss eller skal jeg gjøre noe i denne sammenheng?Noen andre saker jeg må vite/gjøre i denne sammenhengen? Ja, jeg har null peiling og setter pris på oppklarende svar Lenke til kommentar
tvv Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 (endret) Skattekort må du selv skaffe deg og dette er enkelt på skatteetaten.no - her legger du inn hva du skal tjene ut året - så får du sånn nesten riktig skattekort :-) lykke til! Endret 19. august 2014 av tvv Lenke til kommentar
Termograføren Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 http://www.skatteetaten.no/no/taxnorway/Felles-innhold-benyttes-i-flere-malgrupper/Artikler/Nytt-for-2014-Elektronisk-skattekort/ Du trenger ikke å levere skattekortet. Din arbeidsgiver får det elektronisk, uten at du må gjøre noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå