Bytemare Skrevet 20. august 2014 Forfatter Del Skrevet 20. august 2014 Grisemorro med Diablo på PS4! btw gratz med 70 henrikrox!! Er det ofte fps-drop i rifts? håper ikke det :-( Lurte på feks en kunne invite meg på slutten av ACT 4 slik at jeg raskere kan hoppe inn i adventure mode ? Hadde vært fett! Har opprettet en Diablo Gaming gruppe på PS4 så bare å joine den hvis ønskelig så kan vi skravle der Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Plutselig så hadde jeg over 1 million... Er det noe jeg har funnet random? Fikk en gift fra en eller annen men det mener jeg var et våpen. Lenke til kommentar
Bytemare Skrevet 20. august 2014 Forfatter Del Skrevet 20. august 2014 (endret) Plutselig så hadde jeg over 1 million... Er det noe jeg har funnet random? Fikk en gift fra en eller annen men det mener jeg var et våpen. Det var jeg som sendte deg litt gold tilfelle du trengte litt ? Endret 20. august 2014 av Bytemare Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Sendte deg en legendary gift tror jeg, toman! Fikk du den?Den kom fram såklart. Sendte avgårde 1.5 mill gold til Larzen Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Takk for gavene, Bytemare. Har ikke helt skjønt hvordan det fungerer, i følge Blizzard videoer jeg har sett så vil enkelte items droppe som "Gift for <venn>", stemmer det? 1 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Plutselig så hadde jeg over 1 million... Er det noe jeg har funnet random? Fikk en gift fra en eller annen men det mener jeg var et våpen.Det var jeg som sendte deg litt gold tilfelle du trengte litt ? Takk for det Lenke til kommentar
Bytemare Skrevet 21. august 2014 Forfatter Del Skrevet 21. august 2014 (endret) Takk til dere også, ser det ofte ligger items i mailen å venter når jeg logger på Hvordan der funker er jeg usikker på selv men må finne ut av det asap Endret 21. august 2014 av Bytemare Lenke til kommentar
lasso. Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 PSN: elrafdalLevel 70 crusader kjører bounties og rifter som en gal for øyeblikket. Hooked! Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 (endret) Takk for gavene, Bytemare. Har ikke helt skjønt hvordan det fungerer, i følge Blizzard videoer jeg har sett så vil enkelte items droppe som "Gift for <venn>", stemmer det? Det er helt rett, det er random, og noen ganger får man en dropp der det står "gift to xxx" Så kan bare trykke opp på dpaden og trykke send, eller finne giften i inventory og sende derfra. ----------- Skaffa meg headsett nå men får ikke spilt før lørdag sånn ordentlig. Men er klar for Torment farming på lørdag for de som er level 70. Hadde vært morro. Leffi, elrafdal er ihvertfall level 70, si ifra. Jeg blir å spille lørdag fra morgen til kveld Men i dag har jeg jobb og i morgen er det skolestart +++ Endret 21. august 2014 av henrikrox Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 psn id: mesteryoda_ lvl 70 WD Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Jeg fikk forresten også en Nemesis fra noen (husker ikke hvem). Jeg blei rundjult. Lenke til kommentar
Bytemare Skrevet 21. august 2014 Forfatter Del Skrevet 21. august 2014 kunne noen invited meg en kveld, på ACT4 ? Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Takk for gavene, Bytemare. Har ikke helt skjønt hvordan det fungerer, i følge Blizzard videoer jeg har sett så vil enkelte items droppe som "Gift for <venn>", stemmer det? Det er helt rett, det er random, og noen ganger får man en dropp der det står "gift to xxx" Så kan bare trykke opp på dpaden og trykke send, eller finne giften i inventory og sende derfra. ----------- Skaffa meg headsett nå men får ikke spilt før lørdag sånn ordentlig. Men er klar for Torment farming på lørdag for de som er level 70. Hadde vært morro. Leffi, elrafdal er ihvertfall level 70, si ifra. Jeg blir å spille lørdag fra morgen til kveld Men i dag har jeg jobb og i morgen er det skolestart +++ Hvor kjøpte du headsettet? Lenke til kommentar
Draift86 Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Lite spørs.. Får dere som spiller på vanlig mode gaver når jeg sender fra hardcore? Husker vagt at det ikke er noen interaksjon mellom de 2. Lenke til kommentar
tshansen Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Takk for gavene, Bytemare. Har ikke helt skjønt hvordan det fungerer, i følge Blizzard videoer jeg har sett så vil enkelte items droppe som "Gift for <venn>", stemmer det? Det er helt rett, det er random, og noen ganger får man en dropp der det står "gift to xxx" Så kan bare trykke opp på dpaden og trykke send, eller finne giften i inventory og sende derfra. ----------- Skaffa meg headsett nå men får ikke spilt før lørdag sånn ordentlig. Men er klar for Torment farming på lørdag for de som er level 70. Hadde vært morro. Leffi, elrafdal er ihvertfall level 70, si ifra. Jeg blir å spille lørdag fra morgen til kveld Men i dag har jeg jobb og i morgen er det skolestart +++ Hvor kjøpte du dette headset'et? Jeg leter etter dette selv? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Jeg fikk forresten også en Nemesis fra noen (husker ikke hvem). Jeg blei rundjult. Jeg også, men jeg overlevde og den droppet en item som var en gave til den på vennelista som nemesisen hadde knertet. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 (endret) Til de som spurte Kjøpte headsettet på expert i stavanger, var siste de hadde. Matchet også nettpris. Ser at elkjøp og lefdal ikke har det inne, veldig fornøyd over det, mange sa det ikke hadde mye bass. Men syntes bassen var veldig god. Har ikke fått testet micen enda, men det får jeg på lørdag, så får høre hva folk sier om den da. Syntes det er rart at det var vanskelig å få tak i. Gamestop hadde det, men de skulle ha 1100 kr. Blodpris. Også stort pluss at det ikke er låst til å bruke til PS4, brukt det med PCen osv i dag når jeg har hørt på musikk etc, og syntes lyden er veldig god, spesielt til 800 kr Endret 21. august 2014 av henrikrox Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Kjøpte diablo akkurat nå. Kommer på når nedlastninga er ferdig Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Jeg fikk forresten også en Nemesis fra noen (husker ikke hvem). Jeg blei rundjult. Jeg også, men jeg overlevde og den droppet en item som var en gave til den på vennelista som nemesisen hadde knertet. Jeg fikk en til i dag (mens jeg allerede sleit med en elite pack), men i dag klarte jeg å ta knekken på den. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Var litt skeptisk til at Diablo skulle være bedre på konsoll enn på PC med mus og tastatur, men er så imponert hvor bra spillet har blitt med alle oppdateringene de har fått. Stor TV med god surround lyd hjelper også, samt at jeg bare kan slækken i sofaen digg 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå