Zeelot Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 (endret) Hei! Jeg har en cisco epc3928 Den har fungert helt fint hele tiden. Men plutselig når jeg kom hjem i dag funket den ikke. Jeg får internett når jeg kobler kabelen til ruteren, men trådløse nettet er nede. Det gjelder alle enheter, iphone, mac, tablet og pc. Jeg har prøvd å resette den, og skru den av og på. Hva kan jeg gjøre?Mvh Endret 19. august 2014 av Zeelot Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Gjelder det alle enheter eller bare 1? Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 19. august 2014 Forfatter Del Skrevet 19. august 2014 Gjelder det alle enheter eller bare 1? Det gjelder alle enheter, iphone, mac, tablet og pc. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 (endret) Hvis du har restartet, resatt og den indikerer at WiFi er på (lampe + GUI) uten at det funker, så kan man vel konkludere med at radiodelen er defekt. Da er løsningen å reklamere til selger, ISP eller hvem som har levert den. Endret 19. august 2014 av Mr D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå