AnonymDiskusjon Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Etter at jeg var ferdig på acnekuren Isotretionin(Roaccutane), har jeg slitt noe voldsomt med mørke ringer under øynene. Det er ganske mørkt og, så man ser det veldig tydelig. Jeg har prøvd å legge meg tidligere, og får sånn ca. 7 timers søvn hver natt(nå i sommerferien er det gjerne blitt 8-9 timer), men til ingen nytte. Min far er nattmenneske og sover gjerne bare 3-4 timer i døgnet, og han har ikke antydning til noen mørke ringer. Derfor må det være en bivirkning fra kuren jeg gikk på, tror jeg. Har vurdert sovepiller for å komme meg til sengs enda tidligere. Er dette noe jeg kan kontrollere eller må jeg bare godta å se trøtt ut hele tiden? Anonymous poster hash: 61170...18b Lenke til kommentar
War Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Concealer i din hudfarve gjør jo susen. Fikk svar at det ikke er noe å gjøre med jeg, da det er blod som farger og årene bare ligger sånn/blitt sånn^^ Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 http://www.wikihow.com/Get-Rid-of-Black-Circles-Under-Your-Eyes Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Det letteste blir nok å bruke en concealer. Tviler på at mer søvn vil hjelpe Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Sovepiller mot mørke ringer under øynene er vel som å bruke blått mot blått. Er det noen som har ringer under øynene så er det pillevrak. Bruker du forresten noen form for rusmidler? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Nå er jeg ikke så kjent med den kuren du har gått på, men hvis den gjør huden din tynnere, så er det sannsynlig at det er derfor du har fått mørke ringer under øynene. Blodårene blir mer synlig. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. august 2014 Forfatter Del Skrevet 25. august 2014 Driver ikke med noen form for rusmidler nei. Den kuren jeg gikk på gjorde slik at jeg fikk veldig tørr hud, så kan nok godt hende at huden rett og slett er tynnere der ja. Kan se antydning til blodårer og. Vil dette gå bort av seg selv etterhvert, eller må jeg dekke over det med noe? Anonymous poster hash: 61170...18b Lenke til kommentar
War Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Er huden mer fuktig nå da? Eller har det kommet for å bli? Concealer må man møte opp selv for å kjøpe og de som kan seg på slikt velger da ut rett farge. Funker fjell. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. august 2014 Forfatter Del Skrevet 26. august 2014 Huden er nok mer fuktig ja, men den blir litt tørr til tider. Ikke så tørr at jeg må bruke fuktighetskrem, men jeg kjenner av og til at det strekker litt, som f.eks rett etter at jeg har dusjet. Anonymous poster hash: 61170...18b Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Om huden er tynn bør man kanskje gjøre noe for å få den litt tykkere? Nå er jeg ikke ekspert på temaet, men det kan jo være daglig massasje over tid vil gjøre litt nytte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå