Gå til innhold

God båt?

Anbefalte innlegg

Askeladden 16 fot HT går lett i plan med liten motor og tar bra last. Går i plan med 25 hk. Et stort minus med disse er flat bunn som går dårlig i grov sjø. Men dette gjelder alle båter som faller inn under dine kriterier.

Eksempel med 30 hk:

http://m.finn.no/boat/forsale/ad.html?length_feet_to=16&motor_size_from=20&motor_size_to=30&make=3832&length_feet_from=16&sort=1&ref=fas&finnkode=50305800

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Les innlegg #5 på nytt.

Har du tatt båtførerprøven? Isåfall hvor lang tid tok den? Er den vanskelig? Jeg har prøvd prøveversjonen på livredd.no og det var mye jeg ikke forstod som de fyrtårn oppgavene. Men mye forsto jeg da, selv om jeg ikke har lest noe ;D

Tok den da jeg var 17-18 år. Ikke veldig vanskelig dersom du leser boka en gang for så å ta prøver på nettet og repetere de temaene du eventuelt sliter med. Mener å huske at man kan ha en god del feil og fortsatt bestå testen.

Kjekt å ha båtsertifikat så lurt å ta det nå. Hvem vet når det blir dyrere, og gud forby, om de vil kreve en praktisk oppkjøring i tillegg en gang i fremtiden

Hva skal man bruke passer til i eksamen?

Kartoppgaver. Du får paåirkart og skal finne posisjoner o.l. på kartet og svare på oppgavene på pc.

Det hørtes ikke lett ut. Skal kjøpe det kurs programmet, hvis det inneholder kartoppgaver.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...