Walter_S Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Visterflo i juli Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 God komposisjon på dette maritime bildet, litt sterkt lys er vel det eneste minus her. Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 19. august 2014 Forfatter Del Skrevet 19. august 2014 Takk for kommentaren, jarle-60. Ja, lyset var en utfordring her. Sola skinte sterkt fra blå himmel, og treet som skulle skygge for solen, var ikke tett nok i toppen. Synd med den kjedelige himmel. Mvh, Walter Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Lazy afternoon! Gir ihvertfall et avslappende og rolig inntrykk! Liker! Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 En flott rolig stemning du har fanget her. Fred viler over bildet. Noe lys himmel. Jeg bruker ofte gradert ND filter - det pleier å rette problemet. Harald G. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Fint at gamle gubber også kan lære - da minus meg som er litt for sta så det tar tid før jeg forstår at stolthet må svelges av og til. Her sitter kompen som spikra, Walter. Får løst til å tjuvlåne en av de båta for å prøve fisken. Hva er det brune vi ser ute til venstre??? Jeg synes det minner litt om et småfly, men der tar jeg vel feil? Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg