sby89 Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Jeg savner de gode "gamle" komediene (som sikkert mange er dritt lei), som:- Pretty Woman- Bridget Jones Dagbok- The sweetest thing- Along came Polly- Duplex- Rumor has it- Wedding Crashers- Click- Bruce Almighty- Liar Liar- Hot Chick- 10 ting jeg hater ved deg- Freaky Friday osv osv..Har dere noen tips til lignedene filmer som har kommet ut de siste årene? Tips motas Lenke til kommentar
Myst Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 (endret) Syns We're the Millers var ikke så verst. The Heat med Sandra Bullock og Melissa McCarty er også ganske morsom. Men ellers enig med deg, kommer ikke mange bra komedier nå om dagen, eller så er det bare vi som ikke vet om dem. Edit: Kom også på Walk of shame med Elizabeth Banks. Meste hun gjør er ganske morsom. Endret 19. august 2014 av Myst Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Office Space. Ligger på Netflix. Riktignok ifra 1999 men har du ikke sett den er den konge Lenke til kommentar
gier008 Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Enig i We are the Millers. En av de morsomte på lenge etter min mening. Føler også det går lang tid mellom hver gang jeg ler skikkelig når jeg ser en film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå