Twix1010 Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 hvordan kan jeg få min data til å gå sakte uten at noen finner det ut. har lyst på ny data og foreldrene mine sier jeg kan få ny hvis den jeg har ikke er bra nok lengre Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 tror dette må være den beste tråden jeg har sett hittil. Vel, du kan alltids fylle den opp, kjør mange programmer i bakgrunn samt kraftig antivirus. Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Har du litt peil på data? I så fall kan du jo åpne den og se om du kan fjerne noen rambrikker. Mindre ram betyr stort sett tregere datamaskin, men du må ha nok RAM til å få startet opp Windows og at konfigurasjonen fungerer. Vet at før måtte RAM-brikker kjøres i par, men usikker på om dette fortsatt er nødvendig. Men ikke skyld på meg hvis noe går galt eller du blir gjennomskuet Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Haha.... Plukk ut RAM. Underklokk CPU kraftig. Fyll den med malware eller flere antivirusprogram som kjører samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå