Torgeir V Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Kjøpte ny Gaming PC for ikke lenge siden, prøvde maskinen så vet at den funker. Når jeg skulle starte den for første gang satte jeg inn Windows 7 installment disken. Etter det begynte installeringen, men etter den var ferdig kom det bare opp en svart skjerm med en del informasjon. Her er det nederste som stod: "Kontrollen av sikkerhetsbeskriveren er ferdig. 52 datafiler behandlet. CHKDSK kontrollerer usn-loggen... 1158096 USN-byte behandlet. kontroll av usn-logg er fullført." Dette står bare der i timesvis uten å forandre seg så jeg skrudde av maskinen. Hva er problemet og hvordan fikser jeg det? Hva mer informasjon kan jeg gi? Trenger hjelp. Har aldri brukt Windows før.. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Regner med den har hangt seg på en måte etter disk-kontroll. -Kan tyde på feil på disken, men trenger bare være så enkelt so mat noe har gått galt under installasjonen. -Forsøk å installere pånytt? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå