Reggy Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Fra tid til annen må det spilles litt PC (den er litt aldrende) og PS4 er anskaffet for å hjelpe meg av med trangen som kommer til på å spille litt innimellom.. Jeg er sikker på at det finnes spill der ute som jeg kunne trivdes med. jeg har spilt mye av GTA, men vil vente til det siste er klart på PS4. Ellers har jeg spilt alt av Assassin Creed, Max Payne, Splinter Cell, Hitman, Farcry - bare for å gi noen tips av hva jeg liker... Jeg er ikke for glad i spill hvor det finnes for mye unaturlige vesener... Lurer litt på å anskaffe meg noe som heter Watch dogs, og siste utgave av Thief... Flere tips mottas med takk - både PC og PS4. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 The last of us er et must. 1 Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 18. august 2014 Forfatter Del Skrevet 18. august 2014 The last of us er et must. Takk - sjekker ut.. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Har dog zombies i seg, men dette spillet har enormt bra story, og jeg kjedet med aldri når jeg spillte det. Nominert for over 200 priser så det sier sitt om kvaliteten på det også, veldig vakkert på ps4 Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Mafia 2 er det beste singleplayer spillet i verden Når det gjelder story og realisme vertfall! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Om du har tenkt å kjøpe Watch Dogs, så ikke kjøp det på PC. Om du har Dishonored eller prøvd det, så hold deg til det framfor å kjøpe Thief. [My opinion] Jeg er glad i Crysis serien, har spilt igjennom de mange ganger for det er så gøy spill. Men det spillet går vel kanskje under "unaturlige vesener..." Du kan jo sjekke ut L.A. Noire, selv så likte jeg ikke det men kanskje du gjør. Spec Ops: The Line - veldig bra spill Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 L.A Noir er artig ja. Faller litt under dine interesser også. Selv syntes jeg det var litt tregt, men det er jo på en måte meningen. Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Diablo III til PS4, er endel unaturlige vesener her da men, hehe Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 19. august 2014 Forfatter Del Skrevet 19. august 2014 Mafia 2 er det beste singleplayer spillet i verden Når det gjelder story og realisme vertfall! Mafia 2 er spilt og L A Noire og. Men takk og det er spill som er ok for meg. Skjønner at å styre unna det unaturlige i anbefaling er vanskelig - jeg får kanskje vurdere et av dem:-) Lenke til kommentar
Slai Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Wolfenstein: the New Order er faktisk ganske bra. På PC såklart. Ellers er Watch Dogs helt ok. Som GTA5, men mindre morsomt og mindre bra. Funker forresten helt fint på PC, var der jeg spilte det. Mulig det er litt styr i starten, mener huske det var noen ting jeg måtte tweake litt med for at det skulle kjøre bra. Går ikke mye i nye spill, though... Spiller Dark Souls nå på PC, med Dark Souls 2 på plakaten etterpå... Men de er jo ikke nye, så vil anta du har hørt om dem ^_^ . Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 19. august 2014 Forfatter Del Skrevet 19. august 2014 Thief er bestilt til PC. (Ble bestilt før en av postene om at det ikke anbefales. Ja ja gjort er...) Vurderer the last of us til ps4. Synes det spillet virker ok. Ellers sjekkes tipsene ut om noe kan fenge:-) Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Jeg er enig med TS. Jeg liker ikke unaturlige/fremtidige spill. 1 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Thief er bestilt til PC. (Ble bestilt før en av postene om at det ikke anbefales. Ja ja gjort er...) Vurderer the last of us til ps4. Synes det spillet virker ok. Ellers sjekkes tipsene ut om noe kan fenge:-) Er en del unaturlige vesen i the øadt of us for å si det sånn.. Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 20. august 2014 Forfatter Del Skrevet 20. august 2014 (endret) Jeg så det. Men spillet ellers virket spennende. Men bladde gjennom bildene og så mange vesen ja... Men men - gÅr sikkertgreit. KjØper ofte spill pPå ebay. Det sstår reprinted på ps4 versjonen. Hva betyr det? Endret 20. august 2014 av Reggy Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 At det er oppgradert fra ps3 versjonen vil jeg tru. Lenke til kommentar
spissvinkel Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 (endret) Tomb Raider, kanskje. Eller Sleeping Dogs. Eller Deus Ex Human Revolution Endret 20. august 2014 av spissvinkel Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 The Saboteur er verdt å sjekke ut. Kan kjøpes på origin.com for en billig penge. Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 22. august 2014 Forfatter Del Skrevet 22. august 2014 The Saboteur er verdt å sjekke ut. Kan kjøpes på origin.com for en billig penge. Så ikke så dumt ut, men det var litt gammelt? 2009???? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå