Gå til innhold

En god lcd skjerm på 17" (?)

erikstein

Anbefalte innlegg

Joda, den er sikkert bra den...men jeg ville han en som var noen hakk bedre. Ergo, jeg spytter inn noen tusen ekstra og får en bedre skjerm...min kom på 11500,- ca. Det er kanskje mye. Men med 18,1 tommer, dvi, 500:1 ration og 25ms responstid, så er det ganske bra til den prisen, spør du meg :smile:

Dessunten så er den sølvfarget og ganske pen og se på..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette emnet begynner vel å bli utbrukt, men jeg flesker til likevel:

Jeg kjøpte en 15"LCD Neovo F-15 på Elkjøp sammen med mye annet. Fikk levert feil skjerm, en Neovo S-17 istedet. Dette var etter min mening en kongeskjerm. Svart og stilig å se på, og med både standard og DVI-inngang. Prisene på skjermene er også svært konkurransedyktige. Sjekk: http://www.elkjop.no/P1665.html

Har forøvrig nå fått F-15-skjermen, og også den er både svart og stilig og har super bildekvalitet. Verdt å sjekke ut begge disse, IMHO. :smile:

Har ikke prøvd Neovo F-17, som er en 17" LCD til 7995,-

Lenke til kommentar

Jeg kjøper veldig skjeldent hardware/skjermer hos f.eks elkjøp, fordi de ofte er ekstremt overpriset, og fører merker jeg aldri har hørt om før...kjøpte en printer der :smile: Men som sagt, nokia er jo et kjent merke, hvordan demmes TFT skjermer er, vet jeg ingenting om.

[ Denne Melding var redigert av: iceraven på 2002-03-01 11:07 ]

Lenke til kommentar

Jeg har lurt på å kjøpe en 17" Apple flatskjerm. Jeg har tittet på dem i butikkene et par ganger og synes bildekvaliteten på skjermen er veldig bra. Dessuten har de et jævelig kult design. Dessuten lurer jeg på om jeg kanskje i fremtiden skal kjøpe en Mac.

Skjermen koster ca. 11000. Er dette overpris? Er det bedre å kjøpe en "vanlig" PC skjerm?

Lenke til kommentar

Hvis du ikke er en hardcore gamer, og plass ikke er et problem. Så er vel valget fortsatt CRT. Hadde selv en 22" crt skjerm et års tid, og den var bra den. Men jævli svær. Hvorfor kjøpe en appelskjerm til 11000,- når du kan få andre skjermmerker som er vell så bra til samme pris, og enda større bilde. Har en Samsung 181T Silver med Dvi, og det er et helt utrolig behagelig bilde på den. 18,1 tommer, 3cm tykk på det meste...sier sitt :razz: Spiller en del spill...har ikke merket noe spess til ghosting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...