mongo1337 Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Hei, jeg har fått en kjempe sjans på jobben til å bo i sverige 2-3 uker i måneden. Jeg kommer til å pendle frem og tilbake, leilighet og bil blir betalt av jobben, men jeg veit ikke hva slags retttigheter jeg har med lønn. Er det noen som kan hjelpe meg? Takk. Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Du er overlykkelig over en såkalt kjempesjanse uten å vite hva slags lønn du blir tilbudt? Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Rettigheter med lønn ? Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Dersom du fortsetter i din nåværende stilling har du krav på å fortsatt ha den lønn arbeidsavtalen din gir deg (men du har ikke nødvendigvis krav på både den og hus- og bilgodtgjørelse). Overtar du en ny stilling vil rettighetene følge av ny arbeidsavtale. Lenke til kommentar
mongo1337 Skrevet 19. august 2014 Forfatter Del Skrevet 19. august 2014 Du er overlykkelig over en såkalt kjempesjanse uten å vite hva slags lønn du blir tilbudt? Hvem sa overlykkelig? Jeg tar denne jobben om jeg får samme lønn eller mindre, men hvis jeg veit litt om pendling til utlandet får å jobbe så hadde ikke det skadet. Jeg er tilbudt jobben hvis jeg vil ha den, ingenting mer er diskutert ennå. Har du informasjon eller lurte du bare på det du skrev?.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå