Gå til innhold

UCL-kvalik - Beşiktaş-Arsenal: tirsdag 20:45


Anbefalte innlegg

Veldig dårlig kamp, men resultatet er mye bedre for oss enn for de. Skal bli temmelig lett å sende de ut av CL på Emirates. Helt forferdelig dømming. Noe av det verste jeg har sett i CL på lang, lang tid. Dommeren kan bare legge kortene og sprayen på hyllen med en gang. Jeg synes også at Viasat gjerne kan mute lyden fra stadion når supporterne er så irriterende som de til Besiktas.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir så trist når jeg tenker over at Giroud kommer til å være førstevalg for denne sesongen. Vi vinner ikke noe Premier League med den dritten på topp. Står i 90 minutter og sutrer, og gjør faen meg ikke en ting rett. Cazorla bør gå i seg selv, og bør benkes til neste kamp. Wilshere var forferdelig, men det var jo ikke akkurat en overraskelse med tanke på hvor dårlig han er. Alexis prøver, men slår latterlig mange feilpasninger og er på høyde med Sagna på innlegg. Ramsey dårlig igjen, og er alt for umotivert. Tåpelig å pådra seg et slikt rødt kort. Gidder ikke engang å nevne Wenger. Forsvaret får til dels godkjent, men vi er alt for passive og det spilles for lett igjennom midtbanen. Chambers enesten som kan ta med seg noe positivt fra kampen.

 

 

Sånn. Godt å få ut litt frustrasjon.

Lenke til kommentar

Voldsomt til svartmaling her, da. Dette er et godt resultat for oss, og vi hadde lett slått de om vi hadde giddet eller prøvd, slik som vi kommer til å gjøre på Emirates. At dere orker å irritere dere over alt mulig. Eneste jeg irriterte meg over idag var at spillerne hele tiden var i veien for hverandre og at det var dårlig samspill, men det driter jeg i for hver kamp er forskjellig og dette var et godt resultat for oss.

Lenke til kommentar

0-0 gir vel Besiktas en fordel til hjemmekampen, gjør det ikke? Om vi klarer å produsere like lite, ser jeg ikke hvordan dette kan være et godt resultat.

 

Jo, om de scorer så har de bortemålsfordel. Men jeg klarer virkelig ikke å se hvordan de skal score mot oss utifra det jeg så idag, når vi spilte elendig. Det var helt ræv fremover, selv når vi var 10 mann. De klarer hvertfall ikke score på Emirates, som er iferd med å bli et fort. Vi kommer til å overkjøre de. 3 eller 4-0

Lenke til kommentar

Voldsomt til svartmaling her, da. Dette er et godt resultat for oss, og vi hadde lett slått de om vi hadde giddet eller prøvd, slik som vi kommer til å gjøre på Emirates. At dere orker å irritere dere over alt mulig. Eneste jeg irriterte meg over idag var at spillerne hele tiden var i veien for hverandre og at det var dårlig samspill, men det driter jeg i for hver kamp er forskjellig og dette var et godt resultat for oss.

Ganske artig at du tror spillerene ikke prøvde å vinne. Detsier seg selv at de ønsket sdet, men maktet det ikke. Så helt kjørte ut etter 10 min.

 

Dette er sånn som skjer når man knapt får en preseason. Vi trenger nok et par uker til før vi finner en slags form.

Lenke til kommentar

Blir så trist når jeg tenker over at Giroud kommer til å være førstevalg for denne sesongen. Vi vinner ikke noe Premier League med den dritten på topp. Står i 90 minutter og sutrer, og gjør faen meg ikke en ting rett. Cazorla bør gå i seg selv, og bør benkes til neste kamp. Wilshere var forferdelig, men det var jo ikke akkurat en overraskelse med tanke på hvor dårlig han er. Alexis prøver, men slår latterlig mange feilpasninger og er på høyde med Sagna på innlegg. Ramsey dårlig igjen, og er alt for umotivert. Tåpelig å pådra seg et slikt rødt kort. Gidder ikke engang å nevne Wenger. Forsvaret får til dels godkjent, men vi er alt for passive og det spilles for lett igjennom midtbanen. Chambers enesten som kan ta med seg noe positivt fra kampen.

 

 

Sånn. Godt å få ut litt frustrasjon.

Synes dette var en meget god oppsummering! Rart Wenger ikke tar til vett og signerer en skikkelig DM. I tillegg ser du ut som at Arteta blir ute med skade.. Refererer til en post jeg leste tidligere om at vi burde fått inn en Viera type; en spiller som motspillere virkelig kan frykte å møte før helgekampene. En slik spiller er ikke Arteta og vi burde fått inn en forløpende, koste hva det koste vil.. nesten...

 

Langsiktig kan vi se for oss problemer med å beholde og innkjøp av klasse/stjerne spillere. Tror du virkelig spillere av kaliber som Sanchez og Özil nøyer seg i å være i en klubb som bare klarer 3-4 plass i ligaen og i værstefall uten CL plass..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...