Kverulantus Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Og det der var ikke nok til nok et gult. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Er redd vi trenger et mål her. 1-1 f.eks på Emirates er ikke helt usannsynlig Men seier er mer sannsynlig. Arsenal bør ha få problemer med dette Besiktas laget på hjemmebane. Vi gjør jobben og hindrer baklengs, og det er mer enn godkjent. Sett formen vi er i eller? Skaper nada, mister ballen hele tiden. Var sånn på lørdag også. Nå på lørdag møter vi Everton borte. Blir et braktap der om vi fortsetter slik som i dag. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Hele kampen er latterlig. Blir forbanna av å se laget jeg elsker spille så tafatt og dårlig. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Er redd vi trenger et mål her. 1-1 f.eks på Emirates er ikke helt usannsynlig Men seier er mer sannsynlig. Arsenal bør ha få problemer med dette Besiktas laget på hjemmebane. Vi gjør jobben og hindrer baklengs, og det er mer enn godkjent. Sett formen vi er i eller? Skaper nada, mister ballen hele tiden. Var sånn på lørdag også. Nå på lørdag møter vi Everton borte. Blir et braktap der om vi fortsetter slik som i dag. Vel vi vant serieåpningen og har enda ikke samtlige spillere tilbake. I denne kampen har det vært tydelig at det å hindre baklengs og komme hjem med et godt resultat har vært pri en. Ser liten grunn til å male fanden på veggen av 0-0 her. Vi bør ta de greit hjemme. At Ramsey driter seg ut derimot var unødvendig. Bra vi får Ôzil tilbake. Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Herreguuuuud, så billig! Tragisk dommer! Kjøpt og betalt eller no... Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Ox tar noen pene cornere da. Det er jo positivt Lenke til kommentar
Sprøstekt Løk Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Giroud er jo en skandale.... Få inn Mozart!! Han blir å trylle frem et mål Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. august 2014 Forfatter Del Skrevet 19. august 2014 Ååååååå Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Faen så dårlig Besiktas er offensivt. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 (endret) Wow, Besiktas suger noe helt sinnsykt. Offensivt ihvertfall. Ræva pasninger hvert 10. sekund. Endret 19. august 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. august 2014 Forfatter Del Skrevet 19. august 2014 Fyfaen Giroud, til helvete 1 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Giroud er benk-spiss, at best. Lenke til kommentar
Sprøstekt Løk Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Brukket ribbein på Flamini nå Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Da får vi gjøre jobben hjemme. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Dårlig kamp, greit resultat.. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 (endret) 0-0 slutt. Stryk til laget, stryk ikke minst til Wenger. Vi er utrolig heldige som slipper unna med 0-0. Bakre 5 får godkjent. Resten var direkte ræva. Lenge siden jeg har sett så dårlig kamp av oss. Giroud, Wilshere og Cazorla er tre stykker jeg helst vil slippe å se igjen. G13 nivå og da tar jeg godt i. Chamberlain gjorde i hvert fall et OK innhopp. Gruer meg til lørdag. Endret 19. august 2014 av Benbjo Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. august 2014 Forfatter Del Skrevet 19. august 2014 Noe av det værste jeg har sett på lenge. Lenke til kommentar
Sprøstekt Løk Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Cazorla og Giroud må selges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå