Benbjo Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Er redd vi trenger et mål her. 1-1 f.eks på Emirates er ikke helt usannsynlig Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 At Giroud ikke blir byttet ut på topp er for meg helt uforståelig. Det nivået han har holdt i dag skulle jeg nesten ha klart selv. Makan. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 (endret) Kom deg opp da Ramsey, herregud Endret 19. august 2014 av Benbjo Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Jeg har satt penger på Arsenal. Hver gang jeg gjør det, så går det ikke veien.. Min feil, alle sammen Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Få inn Campbell for Giroud nå. Kan ikke bli noe dårligere av det. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 At Giroud ikke blir byttet ut på topp er for meg helt uforståelig. Det nivået han har holdt i dag skulle jeg nesten ha klart selv. Makan. Vi har ingen andre alternativer. Det er helt tydelig at Wenger ikke har noen tro på Campbell Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 At Giroud ikke blir byttet ut på topp er for meg helt uforståelig. Det nivået han har holdt i dag skulle jeg nesten ha klart selv. Makan. Vi har ingen andre alternativer. Det er helt tydelig at Wenger ikke har noen tro på Campbell Skjønner ikke hvorfor... Han presterte i VM, og i den treningskampen han spilte. Fortjener å få sjansen, har ikke gjort noe i match som tilsier at han ikke fortjener å spille... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Oooh, der er vi heldige At Giroud ikke blir byttet ut på topp er for meg helt uforståelig. Det nivået han har holdt i dag skulle jeg nesten ha klart selv. Makan. Vi har ingen andre alternativer. Det er helt tydelig at Wenger ikke har noen tro på Campbell Skjønner ikke hvorfor... Han presterte i VM, og i den treningskampen han spilte. Fortjener å få sjansen, har ikke gjort noe i match som tilsier at han ikke fortjener å spille... Dårlige holdninger? Dårlig på trening? Halvskadet? Hvem vet. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 (endret) Elendig flyt fra vår side... ikke akkurat effektive på topp heller... få på rossa og campbell spill med 2 på topp imo Endret 19. august 2014 av infinety Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Er redd vi trenger et mål her. 1-1 f.eks på Emirates er ikke helt usannsynlig Men seier er mer sannsynlig. Arsenal bør ha få problemer med dette Besiktas laget på hjemmebane. Vi gjør jobben og hindrer baklengs, og det er mer enn godkjent. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Fy faen, jeg begynner å bli jævlig lei de tyrkiske supporterne... Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. august 2014 Forfatter Del Skrevet 19. august 2014 Haha, latterlig Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Hahahahahahaha, Ler meg i hjel 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 nja nå sliter vi...urutinert av Ramsey Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Noe så unødvendig av Ramsey. Ingen god dag på jobben for han heller. Urutinert. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Herreguuuuud, så billig! Tragisk dommer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå