Benbjo Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Chambers viser lite rutine der. Besiktas kunne fort ledet 2-0 her. Vi må heve oss mange hakk. Ut med Jack og Cazorla. Inn med Ox og Rosicky Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. august 2014 Forfatter Del Skrevet 19. august 2014 Vi spiller som om vi leder 3-0. Ingen som er med fremover, alle står og ser på at Sanchez og Giroud roter bort ballen. Orker de ikke to kamper på en uke eller hva? Stryk til alle minus midtstopperene Så sykt demotiverende at vi kun kommer til å stille med Giroud og Sanogo på topp i år... Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Forferdelig mye tull av Giroud i første. Utrolig frustrerende når han alltid skal flikke ballen inn i rom hvor det ikke er noen medspillere. Synes Campbell skal få sjanse på topp i andre. 1 Lenke til kommentar
Prodigy8 Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Gi Campbell en sjanse! Det værste som kan skje er at han ikke scorer, men da er vi like langt med Giroud! Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Om det skal komme noen bytter i pausen, må Wenger ha fått seg et hardt slag i nøtten. Kom igjen, pausen!? Dette er Wenger, venter til 70-80min... Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Jeg er veldig skeptisk til at vi må leve minst ett år til med Giroud og Sanogo på topp. Det bare skinner "ufarlig" rundt begge spillerne. Det er ingen trussel der. Jeg er klar over at formen kanskje ikke er 100%, men etter denne omgangen merket jeg virkelig bekymringen i meg. Vi trenger en med kvikke bein, med gode avslutninger som veit hvor målet står. En som er et stor uro-moment på topp, som alltid er en trussel. Håper vi setter inn Campbell. Vil bare se noe annet en Giroud. Han er bare et trist syn nå. Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Om det skal komme noen bytter i pausen, må Wenger ha fått seg et hardt slag i nøtten. Kom igjen, pausen!? Dette er Wenger, venter til 70-80min... Han har for vane og bytte inn i det 64.minutt Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Er det nokon som veit kva britisk kanal denne kampen går på? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. august 2014 Forfatter Del Skrevet 19. august 2014 Skyt da for helvete!!! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 (endret) Håpløst Ramsey... Herregud... Der er vi heldige nok engang. Bare flaks som gjør at vi ikke kan vinke takk og farvel til CL Endret 19. august 2014 av Benbjo Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. august 2014 Forfatter Del Skrevet 19. august 2014 Flaks at det ikke står 1-0 til Besiktas der. Makan til rævva forsvar Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Flaks at det ikke står 1-0 til Besiktas der. Makan til rævva forsvar De burde ledet 3-0. Ba hadde 3 enorme sjanser i første omgang Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Arteta.. Er det mulig... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Næææææ, skade? Sier du det du? Så ekstremt sjokkerende. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Håpløst Ramsey... Herregud... Der er vi heldige nok engang. Bare flaks som gjør at vi ikke kan vinke takk og farvel til CL Vi skal spille en kamp til på hjemmebane da. Alle visste på forhånd at det vil være vanskelig å gjøre en god match i Tyrkia. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 2 kamper, 3 spillere ute. Det er intet mindre enn hysterisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå