Oslo-4 Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Har en Disk på 100GB hvor C:// opererer. Men så ser jeg at den begynner å bli full. Ser også at i "brukere" er det fylt opp 50GB i APPDATA? Noen mulighet å få flytta det til D:// f.eks? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Finn først ut hva det er som tar så mye plass. Finnes mange gode programmer som hjelper med den jobben. http://www.jam-software.com/treesize_free/ Lenke til kommentar
Oslo-4 Skrevet 18. august 2014 Forfatter Del Skrevet 18. august 2014 Skjønte ikke hva det programmet kunne hjelpe meg med..... Den viser meg nøyaktig hva filutforsker viser meg. Men jeg er jo like langt. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 (endret) Det er vel for å sjekke hva AppData som tar opp plass. Endret 18. august 2014 av Battaman Lenke til kommentar
Oslo-4 Skrevet 18. august 2014 Forfatter Del Skrevet 18. august 2014 Jo da, men det ser jeg jo i den ordinære filutforskeren.... Jeg ville gjerne få noen tips om hva jeg evt kan flytte til D.// slik man gjør med Android... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Det folk sier er at folder redirection av din user profile ikke er "bare bare". Og i stedet oppfordres du til å kartlegge eksakt hvilke program hos deg som har opptatt plass i appdata og hvor mye og hvilke filer det er , og fortelle det her i tråden. For deretter å gjøre noe med akkurat det/de programmene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå