lobster Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Kan dere forklare hvorfor dere byttet til Invision? Var det hastigheten, mulighetene? Hvorfor er Invision "bedre" enn de andre ? (Grunnen til at jeg lurer er fordi jeg selv jobber med å sette opp ett forum og vil gjerne få tips og inspill) Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Ta en titt her. :!: Mange poster som omhandler dette på forumet allerede. Noe av grunnen er hastighet/skalering. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Forumet har vokst seg så gigantisk etterhvert med antall meldinger, at phpBB begynte å slite med stabilitet. Det gikk tregere, mista gamle meldinger i tråder osv. Tror dette forumet er lagt opp på en helt annen måte, slik at det tåler mer meldinger og brukere enn før, og samtidig være lynkjapt. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 I IPB er det ihvertfall mye lettere å moderere. Kansje derfor? Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 hoff.. likte phpbb bedre Men, men Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 (endret) Jeg skrev en liste HER Dessuten kan vel alle være enig at det er betydlig raskere nå enn det var før. Og at det er mange innlegg som fremdeles ikke er konvertert skal ikke ha noe å si. Aktiviteten er jo like stor. Endret 26. oktober 2003 av GeeZuZz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå