IntelAmdAti Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Jeg skal snart reise hjem fra Bulgaria men hotellet finner ikke passet. Sitter på hotellet nå og venter mens de leter febrilsk etter passet. Det er ganske useriøst, burde ikke kunne skje på et femstjerne hotell. Er noen timer til flybussen kommer (flyr i kveld), hva gjør jeg dersom passet er borte? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 (endret) Jeg skal snart reise hjem fra Bulgaria men hotellet finner ikke passet. Sitter på hotellet nå og venter mens de leter febrilsk etter passet. Det er ganske useriøst, burde ikke kunne skje på et femstjerne hotell. Er noen timer til flybussen kommer (flyr i kveld), hva gjør jeg dersom passet er borte? Hvorfor hentet du ikke passet før? Du bør skynte deg med å ordne med nødpass om du vill nå flyet! Sannsynligvis når du det ikke om de ikke finner passet, men vet ikke hvor lang tid slik pleier å ta.. Litt info her Endret 18. august 2014 av Salvesen. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 (endret) 1. Tapet må meldes så snart som mulig til lokalt politi. Ta godt vare på politirapporten. 2. Kontakt ditt reisebyrå eller flyselskap og undersøk om de tillater at du reiser hjem med annen ID, f. eks. bankkort/førerkort, samt politirapporten. 3. Kontakt den norske ambassaden for å registrere tapet av passet. Endret 18. august 2014 av mobile999 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 skal du ha nødpass så sent, blir du nok å miste det flyet ikveld. Du blir vel sittende på en ambassade eller politistasjon i 5 timer å vente Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 18. august 2014 Forfatter Del Skrevet 18. august 2014 De fant passet Neste gang skal jeg kreve at de tar kopi av passet umiddelbart, og få det tilbake snarest mulig. Takk for rådene Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 (endret) Neste gang skal jeg kreve at de tar kopi av passet umiddelbart, og få det tilbake snarest mulig.Å, det var nok nettopp på kopiavdelingen de hadde forlagt det... (sikker på at du har fått igjen originalen?) Endret 18. august 2014 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Politianmeldelse i Bulgaria er håpløst. Må vente til tolken har ledig time. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 (endret) ..om 3 uker. Eller mot et lite "honorar under bordet". Endret 18. august 2014 av Bytex Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Må faktisk betale avgift til politiet for å få utskrift av rapporten. Den må betales kontant i nærmeste bank og kvittering må leveres politiet før du får rapporten. Latterlig hele greia. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 (endret) Og banken har selvsagt bare åpen mellom 11-12, og da er det kø til rundt kvartalet. Endret 18. august 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå