Glenn Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 (endret) Er det flere enn meg som har problemer med å få aktivert BankID på mobil hos OneCall?Har nå prøvd to SIM-kort, og venter på det tredje.Og ja, jeg har prøvd på en annen telefon for å teste.Det som skjer er at boksen der du skal taste aktiveringskoden ikke kommer opp i displayet.Banken hjalp meg med feilsøking, og det viser seg at STK mangler på SIM-kortene. Altså SIM toolkit som skal til for at BankID skal fungere.OneCall sier at ALLE nyere SIM-kort støtter BankID på mobil, men det er jo ikke tilfellet.For ei suppe.. Endret 18. august 2014 av Glenn Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Pussig, kjæresten bestilte nytt SIM for å få bankID, men det kommer aldri opp noen kode samme hvor lenge man venter. Telefonen og kortet går riktignok igjennom prosessen og blir godkjent, men det er siste steg som aldri dukker opp. Latterlig. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 18. august 2014 Forfatter Del Skrevet 18. august 2014 Det er fordi SIM-kortene mangler STK, men det vil jo ikke OneCall innrømme.Nå kommer nytt SIM i morgen, så får vi se om det virker.Hentet kjæresten din det i butikk eller fikk det direkte fra OneCall? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå