medlem-165337 Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Hei Jeg har en traktor med gaffel som tar 120x80 paller. Jeg ønsker å frakte noe grus og andre små ting i pallene. Men jeg lurer på hvor jeg kan få tak i sponplater eller lignende som er tilpasset paller? Altså, hvor kan jeg få tak i plater som er tilpasset 120x80? Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Platene selges normalt som 120x240. Så kan du bare kappe opp, og bruke noe til vegger i tillegg.. De fleste byggevareforettninger har. 12 eller 18 mm er å anbefale. Finer er mye kraftigere og kan enkelt brukes til vegger. Lenke til kommentar
medlem-165337 Skrevet 18. august 2014 Forfatter Del Skrevet 18. august 2014 Ok, da får jeg bunnplater til 3 paller av en kjøpt plate på 120x240. Jeg har allerede rammer osv. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Ville kjøpt finer eller osb plater, tåler mye mer og koster mindre. De pleier å være 120 x 2.5m til og fra 10 cm. Får også smalere plater, men tror de får ned i 60 i bredde. 120 sponplater koster endel mer, de selges stort sett i 64 bredde. Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Stikk innom et lokalt trelastlager og spør etter plater som ligger på toppen av platestabler som dei får inn, eller plater som er skadet. Jeg var innom en lokal forhandler og fikk 3 plater gratis. Det var topplater som beskyttet platestabler under frakt. Go' knall... Lenke til kommentar
medlem-165337 Skrevet 18. august 2014 Forfatter Del Skrevet 18. august 2014 Stikk innom et lokalt trelastlager og spør etter plater som ligger på toppen av platestabler som dei får inn, eller plater som er skadet. Jeg var innom en lokal forhandler og fikk 3 plater gratis. Det var topplater som beskyttet platestabler under frakt. Go' knall... Takk dippy for tipset. Da mener du plater som har blitt skadet av stropper etc... Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Stikk innom et lokalt trelastlager og spør etter plater som ligger på toppen av platestabler som dei får inn, eller plater som er skadet. Jeg var innom en lokal forhandler og fikk 3 plater gratis. Det var topplater som beskyttet platestabler under frakt. Go' knall... Takk dippy for tipset. Da mener du plater som har blitt skadet av stropper etc... ja, eller små skader på hjørner eller kanter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå